Usch vad jobbigt det känns men..

Otter

Trådstartare
vi fick åtminstone 17 underbara år tillsammans! :love:
Mina föräldrar var tvugna att ta bort min katt idag, han har blivit så pass gammal och han hade dessutom fått svårt att gå och fick inte behålla maten. De tog bort min systers katt idag också, dom två är bröder så dom skulle sakna varandra och min syters katt hade dessutom fått cancer.

Jag vet inte om dom redan är borta eller om dom ska tas bort nu i eftermiddag. Ville inte veta tiden, skulle bara kännas jobbigare då.
Usch :cry:

Men jag är glad att jag fick den tid jag fick med honom.
Älskade lilla Musse & Murre, det är jobbigt att ni lämnar oss men det är skönt att veta att erat lidande är slut.

Sv: Usch vad jobbigt det känns men..

min katt dog igår, så jag vet hur det känns :(

dessvärre skedde det för hastigt och oplanerat.
hon var bara två år, kärnfrisk.
jagades av en annan katt och hamnade ivägen för en bil :cry:

Nu är jag nog helt dum i huvudet
Alla katter här utom min lilla har mycket vitt på sig, jag såg precis en mörk gestalt springa förbi bakom stolen (där min lilla ligger, alltså var det inte hon).
Men det finns inga andra mörka katter här, det var bara Pix och min lilla..
Inte heller någon av de vita är i den delen av huset, tre är ute och den sista har jag sett jaga flugor i ögonvrån hela tiden.
Man kan ju alltid hoppas att hennes "själ" har "hittat hem"

Usch vad tragiskt :cry: Beklagar sorgen!
Hon kanske har hittat hem :laugh:

Usch jag förstår din sorg! :(
Nu är det två år sedan min gamla herre lämnade mig, 17 år gammal.
Han fick inte heller behålla maten och han hade mycket svårt att gå.
Den morgonen när jag insåg att jag var tvungen att låta honom gå stannade jag hemma från skolan. Ringde veterinären och vid klockan 5 kom hon. Jag höll honom i en filt i knät på köksgolvet, medan han sakta somnade in. Jag hade gråtit så mycket att han päls var aldelles våt.

En liten film om min kisse: http://www.youtube.com/watch?v=b2_JM0yhA1M

Tröstkramar!

kramar till dig..!
vet hur det känns...
för ca ett år sedan blev min lilla killkatt påkörd, blev 1 år..
när jag hittade honom skrek jag till så högt att grannen kom..
jag grät i flera dagar..

:cry:

Beklagar allas sorg, har själv förlorat 6 älskade djur genom åren, dock ingen katt än så länge.

Cili: Klart hon har hittat hem!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 730
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 957
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 560
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama