USB-sladd till digitalkamera

Sv: USB-sladd till digitalkamera

Glömde, jag har 2 USB-portar på min dator varav båda används redan. Kan man sätta en förgrening eller blir det för mycket? Alltså 3 saker i 2 uttag.
 
Sv: USB-sladd till digitalkamera

Det finns något som kallas "USB-hub" .. ibland behöver den extern ström, och ibland räcker det med den ström som datorn skickar ut via USB-porten. Det beror på vad det är du ska koppla in.

En USB-hub används iallafall för att få fler USB-portar.
 
Sv: USB-sladd till digitalkamera

Okej... Kom på att så här var det, en USB-port slutade fungera när vi bytte till XP, så jag har en och har skarvat den andra (mus och tangentbord, musen är skarvad) till en annan port.
 

Liknande trådar

  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 401
Senast: hundtant
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp