Lyan
Trådstartare
Jag har haft problem från urinvägarna i flera år och fick för ett tag sedan höra om uretrit och det stämmer in väldigt bra. Nu när det har blivit kallare så har jag haft ont varje dag och det är ju inte hållbart i längden men jag är rädd för att gå till doktorn för jag har inte blivit särskilt bra behandlad när jag har sökt för mina urinvägsproblem tidigare. Jag fick urinvägsinfektion i princip varje gång jag hade sex så det blev många kurer antibiotika. Efter tjat så fick jag tid hos gynekolog och gjorde en magnetröntgen (tror jag att det var) men inget av det visade något så då släppte de bara det. Efter det så slutade jag gå till doktorn och tog bara alldeles för många smärtstillande. När det tog slut med dåvarande pojkvännen så minskade problemen massor men försvann inte helt. Efter ett år träffade jag en ny kille och i början fick jag massor av UVIer med honom också men efterhand så minskade de och till slut räckte det med att jag tog smärtstillande ett dygn. Det var ungefär här som jag misstänker att det gick från vanliga UVI till uretrit. Minsta lilla jag blev kall så började smärtan och smärtstillande slutade fungera. I sommar har jag inte alls haft så mycket problem så jag hoppades att det skulle gå över men nu har jag som sagt haft ont hela tiden
Någon som har uretrit? Vad har ni gjort för att få hjälp och vad för hjälp har ni fått?
Någon som har uretrit? Vad har ni gjort för att få hjälp och vad för hjälp har ni fått?