'Urban mush' med skateboard

Asko

Trådstartare
Jag fick syn på en video på youtube där en hund drog sin husse som åkte på sin skateboard och jag tycker att det är en briljant idé! Och det fanns många flera videor..!

Jag kanske är efter i modet/utvecklingen nu och denna idé har funnits länge :o men jag tyckte bara att det var underbart att få se hundarna som älskar att springa få springa hur mycket de ville att jag ville dela med mig

En ivrig blandras: http://youtu.be/cInDVTGVk5I

En ung boxer: http://youtu.be/9E_I6td3cno

Om ni har en skateboard i förrådet och en hund, kanske är det dags att ta fram den? :D

Sv: 'Urban mush' med skateboard

Dags att lära sig åka skateboard tro :D Undrar om det finns något annat, mindre farligt (:angel:) att bli dragen på/i istället?

Jag har länge funderat på om det på något sätt går att sitta på skateboarden, med mindre risk för brutna ben :D

Jag har länge funderat på om det på något sätt går att sitta på skateboarden, med mindre risk för brutna ben :D

Dom borde tillverka något som är smidigt och säkert tycker jag :D Hade jag åkt efter den ivriga blandisen hade jag haft fler trasiga än hela ben i kroppen :angel:

cykel, kickbike, rullskriskor? :D Min hund drar mig till och från stallet på cykeln varje dag.. ^^

En sån här istället för en skatebord kanske?! Skulle kanske vara något för min hund, han gillar att dra :p
images

En sån här istället för en skatebord kanske?! Skulle kanske vara något för min hund, han gillar att dra :p
images

En sån där far ofta förbi här dragen av två svarta schäfrar. De verkar tycka att det är superkul för det går undan!

)Undrar om de som skapade "fordonet" ifråga hade någon aning om i vilken hastighet det skulle färdas....? Eller att det skulle dras bakom något öht...)

åhå!
Jag ska lära mig åka "bräda" ^^
vet ju hur kul det är att köra "vanligt" hundspann så detta kan ju va riktigt kul oxå :D

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 555
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 879
Senast: Hedinn
·
Hundträning Detta gäller min mammas hund och hon är den som tränar med hunden så jag har nog inte svar på alla frågor men skulle vilja höra lite...
2
Svar
29
· Visningar
2 201
Senast: Asko
·
Hundhälsa Jag börjar med några förtydliganden: Det är inte min hund, men jag har fått tillåtelse att be om hjälp här. Hunden har varit hos...
2
Svar
28
· Visningar
6 816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat