mandalaki
TrÄdstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag har för mig det. BÄda delarna. Chatten tror jag kom och gick ett par gÄnger.Jag tror du minns rÀtt för jag har samma minnesbild av att det fanns ett yngre ungdom.
Sen fanns det en direktchat i ett popup-fönster ocksÄ.
Shaddap! Har jag glömt det alltsÄ?Yngre ungdom fanns visst!
Shaddap! Har jag glömt det alltsÄ?
= ?
Vad synd att jag blockerat dig och inte kan lÀsa dina inlÀgg lÀngre .
YU fanns men vad jag minns "rĂ„kade" vi pĂ„ U som spelade pĂ„ stallet.se göra det översvĂ€mmat av diskussioner om detNĂ€, det har vĂ€l U, ĂU och S? AlltsĂ„ ungdom, Ă€ldre ungdom och senior. Yngre ungdom minns jag inte alls?
Jag kommer ihÄg direktchatten. Var medlem hÀr med annat nick pÄ stallettiden och tillhörde vÀl tekniskt sett ungdom dÄ, men dÀr var aldrig nÄn i den chatten, sÄ jag brukade hÀnga i seniorchattenJag tror du minns rÀtt för jag har samma minnesbild av att det fanns ett yngre ungdom.
Sen fanns det en direktchat i ett popup-fönster ocksÄ.
Vid sÄna inlÀgg mÄste man gÄ in och kolla om @mandalaki har gillat och om det dÄ "bara" Àr en tumme eller om det Àr nÄgon skrattsmiley eller nÄt.Jag berÀttade om "BlÄ-micro-trÄden" för en hantverkare för ett par dagar sedan, i samband med att jag lite nervöst frÄgade om en del av kÄpan pÄ flÀkten (vi renoverar köket) var vit, eller om det kanske var skyddsplast pÄ
Jag tror fortfarande jag Ă€r med i den FB-gruppen (âmaskars rĂ€tt i samhĂ€lletâ, var det sĂ„?) TrĂ„den var ju hysteriskt rolig!November 2011. MASKTRĂ DEN! NĂ„gon som kommer ihĂ„g? Startades till och med en Facebookgrupp inspirerad av den
MRSI Maskars rĂ€tt i samhĂ€llet lyckades jag hittaJag tror fortfarande jag Ă€r med i den FB-gruppen (âmaskars rĂ€tt i samhĂ€lletâ, var det sĂ„?) TrĂ„den var ju hysteriskt rolig!