Men chefer då? Eller bland kollegor?Kunder ringer aldrig när du gjort något bra, utan det är alltid med problem.
Att få höra att du hanterade ett klagomål bra, Du är bra på att hjälpa kollegor etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men chefer då? Eller bland kollegor?Kunder ringer aldrig när du gjort något bra, utan det är alltid med problem.
Att alltid bara se negativa responser ar dalig arbetsmiljo.Vad jag kan se är det inte något större problem med vår arbetsmiljö
Kunder ringer aldrig när du gjort något bra, utan det är alltid med problem.
Jag har typ aldrig fått höra något positivt om mitt arbeteAtt alltid bara se negativa responser ar dalig arbetsmiljo.
Fast chefer och organisationen i sig sjalv kan spinna det possitivt om de ar intresserade, sa vist kan man gora nagot possitivt utav det.
Pa mitt skolbuss bolag sa far alla anstallda (pa olika stallen runt landet) berom med olika mellanrum for att vi inte haft nagra olyckor pa (hur lange det nu var) och for att vi gjort vart jobb och gatt igenome bussarna for att hitta barn som eventuellt somnat (eller gomt sig) sa inga barn blir kvar nar vi parkerar bussen. Och aldeles nyss fick vi visa kort med $25 usd for att vi nu ligger i topp innom landet att inte glomma barn pa bussen.
Visst kan en organisation gora nagot som latt blir bara klagomal till nagot possitivt for de anstallda ... om de ar intresserade.
Hade aldrig orkat vara kvar i en sån organisation!Jag har typ aldrig fått höra något positivt om mitt arbete
Jag har inte något annat att jämföra med.Hade aldrig orkat vara kvar i en sån organisation!