Uppsättning

Vad jag kan se är det inte något större problem med vår arbetsmiljö
Att alltid bara se negativa responser ar dalig arbetsmiljo.
Kunder ringer aldrig när du gjort något bra, utan det är alltid med problem.

Fast chefer och organisationen i sig sjalv kan spinna det possitivt om de ar intresserade, sa vist kan man gora nagot possitivt utav det.

Pa mitt skolbuss bolag sa far alla anstallda (pa olika stallen runt landet) berom med olika mellanrum for att vi inte haft nagra olyckor pa (hur lange det nu var) och for att vi gjort vart jobb och gatt igenome bussarna for att hitta barn som eventuellt somnat (eller gomt sig) sa inga barn blir kvar nar vi parkerar bussen. Och aldeles nyss fick vi visa kort med $25 usd for att vi nu ligger i topp innom landet att inte glomma barn pa bussen.
Visst kan en organisation gora nagot som latt blir bara klagomal till nagot possitivt for de anstallda ... om de ar intresserade.

Att alltid bara se negativa responser ar dalig arbetsmiljo.

Fast chefer och organisationen i sig sjalv kan spinna det possitivt om de ar intresserade, sa vist kan man gora nagot possitivt utav det.

Pa mitt skolbuss bolag sa far alla anstallda (pa olika stallen runt landet) berom med olika mellanrum for att vi inte haft nagra olyckor pa (hur lange det nu var) och for att vi gjort vart jobb och gatt igenome bussarna for att hitta barn som eventuellt somnat (eller gomt sig) sa inga barn blir kvar nar vi parkerar bussen. Och aldeles nyss fick vi visa kort med $25 usd for att vi nu ligger i topp innom landet att inte glomma barn pa bussen.
Visst kan en organisation gora nagot som latt blir bara klagomal till nagot possitivt for de anstallda ... om de ar intresserade.
Jag har typ aldrig fått höra något positivt om mitt arbete

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 373
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 186
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 128
Skola & Jobb Jag står inför den spännande och inte så lite skrämmande utmaningen att hitta ett nytt jobb, då jag blir arbetslös inom några månader...
Svar
13
· Visningar
1 602
Senast: nowayout
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hitta rätt bett till travare
  • Lymfangit