Uppsalaritten

M

Maddis

Hallojs!

Hur många är det som tänker ta sig till Uppsala den 27/6?

Jag tänkte ta en 50CR med min lilla tös! :bump:

Sv: Uppsalaritten

Funderar på saken.
Dagen efter ska ungarna till Göteborg på friidrottstävlingar, så det kan bli lite jobbigt att fara runt åt alla håll.
Men både jag och Dandher är sugna, faktiskt.

Jag hade tänkt att försöka hoppa på något ekipage som groom för att lära mig, men har tyvärr en kattutställning hela den helgen :(

Jag och Pjompisen ska också göra ett försök på C50. Det blir första femmilaren för oss, så lite nervöst är det ju!

Det är våran första 5-milare oxå! :banana: Red ioförsig Lovisedal, den var på 4 mil, så jag tror att en mil till ska vi kunna fixa! :D

Funderade på att debutera PP med herrn men vi är redan anmälda till dressyrtävling den helgen:angel: så det får nog bli rimbo istället.

:cry::( Har avanmält mig pga bus i hagen = veterinärbesök, boxvila + medicinering!

Surt sa räven! :crazy:

Jag som hade sett fram mot tävlingen!!!

Jag blir groom åt en elev som rider PP, skulle gärna vilja rida med på PP men min kuse tävlar i helgen så vi får se. Den andra är bara 4 år... Så vill någon ha ut sin kuse på PP så hojta till!

Senast ändrad av en moderator:

Klart du ska rida.

Rz laddad.

En annan väntar på tummen upp av "vetrinären" först.
När man har hel häst ja då är man skadad själv...

/Linnea

Hade helt klart velat rida denna ritt, men tyvär så krockar groomarnas arbets schema. Men jag ska inte klaga enda & sista gången det kommer få hända.

Tycker det är en bra ide att ha en tävling så centralt & områdena skulle jag verkligen vilja rida på!

Nää ja måste fixa lite grejer innan ja kan rida så ja satsar på rimbo istället, men hade vart bra om min häst fick en 5milare i kroppen så nu letar ja ryttare för fullt :p

Jag o min kuse ska debutera på 80T. Fick tyvärr hoppa över Fjällnoraritten i våras pga snöstormen, hoppas att snöstromarna håller sig borta nu i juni;)
Någon som ska rida 80T i lugnt tempo o vill ha sällis?

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 168
Senast: Derivata
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 254
Senast: Freazer
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 647
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar