Fem meter?! Minst 10 är lagom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fem meter?! Minst 10 är lagom!
Det är ju inte ansikte mot ansikte då, så det borde ju vara mera säkert då man inte andas på varandra på nära håll
Nu är jag säkert stendum, men vad menar dem? Jag kanske missar något roligt!Med tanke på att det snart är Juni så håller jag med om kommentaren Visa bifogad fil 51684
Med tanke på att det snart är Juni så håller jag med om kommentaren Visa bifogad fil 51684
Inte påhitt, men inte heller nytt. Artikeln (bloggen) syftar på Movile Cave i Rumänien, som hittades i mitten på 80-talet.Jag har sett något liknande, men håller tummarna att det bara är påhitt, eller hur...??
Såg en nästan exakt likadan kommentar till en artikel(?) om arkeologer som hittat en bunt mumier/gravar i EgyptenMed tanke på att det snart är Juni så håller jag med om kommentaren Visa bifogad fil 51684
Den är ännu roligare om du läst inlägg 501 i denna tråd - i juni ska de underjordiska, människoätande krabbfolket upptäckasNu är jag säkert stendum, men vad menar dem? Jag kanske missar något roligt!
Säger man inte att hindsight is 20/20?
Jag förstår inte det roliga? Eller har du skrivit i fel tråd?Jag tycker det är väldigt obalanserat urval när de intervjuar de som intensivvårdats. De väljer medvetet ut de som överlevt för att försköna verkligheten.
Svårt att intervjua nån som inte överlevt...Jag förstår inte det roliga? Eller har du skrivit i fel tråd?