Svårt att intervjua nån som inte överlevt...
Seans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle köpa den direktAww, vad besviken jag blev att den där tröjan inte säljs
Haha alltså varför skriver de ens ut publik när de inte får ha publik?
De har nog inte tänkt på att fixa, eller så orkar de bara inte göra om mallenHaha alltså varför skriver de ens ut publik när de inte får ha publik?
För att bevisa att de följer reglerna om att hålla sig publikfria.Haha alltså varför skriver de ens ut publik när de inte får ha publik?
De kanske måste fylla i alla rutor för att dataprogrammet kräver det.Haha alltså varför skriver de ens ut publik när de inte får ha publik?
Kan t.ex. vara funktioner som sammanställer och jämför de rapporterade publiksiffrorna över tid. Och då behöver uppgiften att det var noll finnas. Så att det inte bara saknas uppgifter som gör att beräkningarna blir otillförlitliga.De kanske måste fylla i alla rutor för att dataprogrammet kräver det.
Nej, det är en presentation, siffrorna lagras i databaser av något slag och är inte beroende av att de tas med i rapporter.Kan t.ex. vara funktioner som sammanställer och jämför de rapporterade publiksiffrorna över tid. Och då behöver uppgiften att det var noll finnas. Så att det inte bara saknas uppgifter som gör att beräkningarna blir otillförlitliga.
Jo, men det jag jag svarade på om behov att fylla i data uppfattade jag handlade om grundsystemets upplägg?Nej, det är en presentation, siffrorna lagras i databaser av något slag och är inte beroende av att de tas med i rapporter.