Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy då, det låter mycket otrevligt alltihop! Vilken tur att jag bor i exotiska Skottland
Haha, skriker skulle det såklart varaSkriver? Överdriver ni inte lite om ni sitter i olika rum för att titta på samma film?
Här snöade det när jag vaknade imorse
Just nu har en stor del av landet februariväder trots att vi är i maj...
Jag har lyckats med konststycket att gå upp i vikt trots ingen coronakarantän - det måste ju vara fantastiskt
Alltså den är så rolig. De spelade den på radion igår när jag åkte till jobbet och jag skrattade så jag grät i bilen.Dr Albans Tegnell-låt
Alltså den är så rolig. De spelade den på radion igår när jag åkte till jobbet och jag skrattade så jag grät i bilen.
Den bygger ju helt på Dr Albans reklamlåt för Trafikverket, 10 små moppepojkar. Ännu roligare om man växt upp med denAlltså den är så rolig. De spelade den på radion igår när jag åkte till jobbet och jag skrattade så jag grät i bilen.
Har du sett originalet 10 små moppepojkar? Annars fattar man nog inte humorn i det hela fullt utHm, jag tänkte bara "Dr Alban har tappat sig inte så rent lite på dom senare åren"....
Men den kanske är roligare i Sverige?
Jag har aldrig varit något fan av honom och tycker den är rätt trist.Hm, jag tänkte bara "Dr Alban har tappat sig inte så rent lite på dom senare åren"....
Men den kanske är roligare i Sverige?
Har du sett originalet 10 små moppepojkar? Annars fattar man nog inte humorn i det hela fullt ut
Vilket blev en icke-hit i Sydafrika till nåt fotbolls-vm, ombyggd till Hello South Africa.Och originalet (musiken/refrängen) är Dr Albans Hello Africa från ALLRA första början