Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, så är det för mig och sambon. När dom kramas, samlas för många eller typ smakar mat med samma sked så skriver vi "CORONAN!" i kör
Ååååh bilden längst ner till höger är tagen på en av mina favoritplatser som är precis exakt det ställe jag drömmer mig bort till under dessa veckor!
Skriver? Överdriver ni inte lite om ni sitter i olika rum för att titta på samma film?Haha, så är det för mig och sambon. När dom kramas, samlas för många eller typ smakar mat med samma sked så skriver vi "CORONAN!" i kör
Man kan åtminstone uppmuntra sig med att det inte är så fint väder längreÅåååh bilden längst ner till höger är tagen på en av mina favoritplatser som är precis exakt det ställe jag drömmer mig bort till under dessa veckor!
Glasgow håller inte med digMan kan åtminstone uppmuntra sig med att det inte är så fint väder längre
Här snöade det när jag vaknade imorse
Hoppsan då! Det måste nästan vara rekordsent med snö såpass långt söderut (om jag nu minns rätt att du bor i Stockholmstrakterna)?Här snöade det när jag vaknade imorse
Hoppsan då! Det måste nästan vara rekordsent med snö såpass långt söderut (om jag nu minns rätt att du bor i Stockholmstrakterna)?
Hoppsan då! Det måste nästan vara rekordsent med snö såpass långt söderut (om jag nu minns rätt att du bor i Stockholmstrakterna)?
Här i Stockholm var marken för varm av smog för att låta snön ligga kvar åtminstoneHär i Östergötland hade vi också snöstorm på morgonen och snö på marken.
Men snacka om att jag blev överraskad när jag klev upp för att gå på toa och så var det närmast snöstorm utanför fönstretHoppsan då! Det måste nästan vara rekordsent med snö såpass långt söderut (om jag nu minns rätt att du bor i Stockholmstrakterna)?