Nej, jag kan dricka läsk utan problem precis som mannen på bildenBra mot både Corona och övervikt
Jag behöver en...
Så tråkigt, jag behöver inte gå ut med en sådan grej på mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag kan dricka läsk utan problem precis som mannen på bildenBra mot både Corona och övervikt
Jag behöver en...
Det kan jag med, men jag tänkte på ätbart... svårt att få in chipsen därNej, jag kan dricka läsk utan problem precis som mannen på bilden
Så tråkigt, jag behöver inte gå ut med en sådan grej på mig
Oj, nej om ni inte vet så får ni se själva och avgöra.Vad är det som skiljer, jag har inte sett den från 70-talet.
Mitt problem är läsken Och godis går definitivt in därDet kan jag med, men jag tänkte på ätbart... svårt att få in chipsen där
Jag gillar Doktorn och har sett flera av dem sedan mycket långt tillbaka, men jag orkar inte titta på gamla 70-talare så då kan det kvitta om du inte vill tala om det.Oj, nej om ni inte vet så får ni se själva och avgöra.
Men det gäller även det som kom 2005. men det är bara en serie.Jag gillar Doktorn och har sett flera av dem sedan mycket långt tillbaka, men jag orkar inte titta på gamla 70-talare så då kan det kvitta om du inte vill tala om det.
Fina tankar! Men jag känner mig alltför pessimistisk för att tro att det går att ändra människors beteenden så "lätt"
Fina tankar! Men jag känner mig alltför pessimistisk för att tro att det går att ändra människors beteenden så "lätt"
Jag hoppas på det bästa!Jo, det är nog mest en god natt-saga. Men lite hoppfull ändå, tycker jag. Inte lär allt gå uppåt från och med nu, men kanske inte alla förändringar efter allt det här är negativa heller. Vem vet.
Ibland undrar jag ved som egentligen styr samhället? Det känns som om det drivs i en riktning som människor faktiskt inte ser som så viktigt. När man frågar folk så är det ju familj och vänner som är viktigt inte en massa prylar så varför är vi så prylfixerade?Fina tankar! Men jag känner mig alltför pessimistisk för att tro att det går att ändra människors beteenden så "lätt"