Uppgradera licens? Hur?

LitenIsa

Trådstartare
Jag har löst lokal licens för iår men ska om 2 veckor ut och tävla regionalt, måste då lösa senior licens istället. Hur gör jag med den summan som jag redan betalat via lokal licensen?

Har hört att det någonstans på ridsportförbundets hemsida ska stå hur man gör men jag hittar det inte.

Någon som kan göra mig klokare?

Sv: Uppgradera licens? Hur?

Du hittar infon under
Sport/Tävling -> till ryttaren i vänster menyn och sedan Licenser/Grönt kort -> Licensguide -> Ryttarlicencer i menyerna till höger. Och så scrolla neråt efter det.

Så här står det om uppgradering:

Uppgradera licens
Om du löst lokal licens och vill tävla regionalt eller nationellt kan du uppgradera din licens under innevarande år. Du kan använda ett nytt licensunderlag eller ett vanligt inbetalningskort, pg 15 35 28-5.
Du betalar in mellanskillnaden upp till junior- eller seniorlicens och på inbetalningskortet anger du ditt licensnummer, namn och adress och att det gäller en uppgradering. Du får sedan en ny licensbricka i brevlådan.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 274
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 506
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 252
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar