Uppfödare i Sverige vs "utlandet"

Sv: Uppfödare i Sverige vs "utlandet"

Du har inte förstått ännu att folk inte orkar diskutera med dig va ?

Fortsätt du att leva i din lilla bubbla, så fortsätter vi andra att lära oss av erfarenheter i verkliga livet, alla sitter inte insnöade i lilla sverige och försöker läsa sig till kunskap.

Konstigt att alla med egen erfarenhet av avel i andra länder delar uppfattning trots att du tror att det bara är hittepå, kanske så att någon skulle våga sig utanför lilla sverige och verkligen skaffa sig egen erfarenhet............
Oj, mycket "hittepå" är det nu...
1. Det är väl ganska mycket diskussioner här, tråden är ju flera sidor lång.
2. Vem är insnöad i lilla Sverige?
3. Du vet uppenbarligen inte allt. Jag vet många med "erfarenhet av avel i andra länder" som inte delar din uppfattning. Hur kan du skriva att alla håller med? Antyder du att du "vet" att jag aldrig "vågat mig utanför lilla Sverige" och saknar egen erfarenhet? Som sagt, mycket hittepå är det nu...

Grundlösa personliga påhopp är vad man brukar ta till när argumenten tryter. Jag skulle ju kunna hitta på en uppdiktad "historia" om dig men jag hoppar över det, känns så himla barnsligt faktiskt. Dessutom är det väl emot forumreglerna?
 
Sv: Uppfödare i Sverige vs "utlandet"

Statistik på antalet hästar som tävlar internationellt finns, ja. Är det någon som har sagt något annat?

Trådens frågeställningar gällde något annat, har du läst första inlägget så vet du det.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 011
Senast: dobbis
·
Avel Jag ber om ursäkt i förväg för ett långt inlägg, och hoppas att nån orkar läsa det ändå. Det finns många diskussioner om vad som ska...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
11 101
Senast: Derring-Do
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 661
Senast: Fetaost
·
S
Islandshäst Allt fler blir irriterade på de otroliga registreringkostnader (8750 kr!!!) :confused: som SIF lägger på att regga en islandshäst efter...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
29 378
Senast: Blossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp