Uppfödare, Belgien

Nooneyouknow

Trådstartare
Är det någon av er som har bra koll på Belgiska?

Har en Belgisk import med väldigt goda kvalitéer och vill kunna leta reda på Uppfödaren..
Vilket var svårare än jag trodde, då mina språkkunskaper är begränsade
 
Moderatorn påminner om att efterlysningar har sin plats på annonssidorna. Det är alltså inte okej att skriva ut namn på den person man söker, men det är okej med länkar till avelsförbund, som de ovan.

Man behöver inte heller skriva ett inlägg om att man har skickat pm till någon,mottagaren märker när denne fått pm.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
4 441
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 666
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 157
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
10 409
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp