Sv: Uppdrag bantning del 4
Ha koll hela tiden. Gå efter hur den ser ut o vad den uträttar.
det kan räcka med lite ridning i ett par tre dagar o då kanske det inte räcker med att rida mer- att försöka rida igen jobb funkar sällan. Ha kontinuitet.
Ibland får man dra ner lite för att sen höja igen.KL
Min lycka över att han gått ner var kortvarig. Nu tycker jag han har gått upp lite igen, och jag förstår verkligen inte varför, för han får samma mat, samma motion och det finns lika lite att äta i hagen.
Inte så att han är smällfet eller så, men de där sista små depåerna han haft som jag tyckte var nästan helt borta nyss, ser något störr ut igen. Så på det stora hela oförändrat.
Han känns sådär lite dallrig på rumpan igen, och jag tycker att man kan skymta depån vid svansen.
Jag hoppas det bara är tillfälligt, har ökat på motionen lite och hoppas att det hjälper, det borde ju i alla fall stoppa upp det. Så kan jag få bort det lilla som kommit tillbka så fort det blir barmark och jag kan dra ner maten lite.
Ha koll hela tiden. Gå efter hur den ser ut o vad den uträttar.
det kan räcka med lite ridning i ett par tre dagar o då kanske det inte räcker med att rida mer- att försöka rida igen jobb funkar sällan. Ha kontinuitet.