Härligt att höra! Håller tummarna att det funkar på min å och jag slipper ha en argbiggaÄrtan har fått munkpeppar vid brunst hos tidigare ägare och svarat väldigt bra på det. Fick med en burk och har börjat ge idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att höra! Håller tummarna att det funkar på min å och jag slipper ha en argbiggaÄrtan har fått munkpeppar vid brunst hos tidigare ägare och svarat väldigt bra på det. Fick med en burk och har börjat ge idag
Härligt att höra! Håller tummarna att det funkar på min å och jag slipper ha en argbigga
Jag köper munkpeppar i storpack från en kryddbutik. Stor prisskillnad!Tänk på att Oestress har 96 timmars karens om du vill tävla.
Munkpeppar har 48 timmar, har även bättre pris
Tänk på att Oestress har 96 timmars karens om du vill tävla.
Munkpeppar har 48 timmar, har även bättre pris
Jag köper munkpeppar i storpack från en kryddbutik. Stor prisskillnad!
Oestress innehåller en ganska liten del munkpeppar så det kan nog vara värt att prova ren munkpeppar även om inte oestress ger effektTack för tips hörni! Om Oestress funkar så går jag över på ren munkpeppar. Kommer bli ruinerad annars då hon är så stor och kräver större mängder av allt inkl tillskott
Fördelen med bumlingar, de springer bara till nästa matstationOnödigt spännande att nordsvensken (=den spände) kliade sig så grimskaftet lossnade när vi var längst hemifrån. Lyckligtvis fick jag honom att snabbt fokusera på mig med universaltricket godis så han hann inte riktigt märka att han var lös.
Jag köper munkpeppar i storpack från en kryddbutik. Stor prisskillnad!
Har använt måttet som följer med i biofarmabs munkpeppar. Har för det mesta gett 1-1,5 mått per dag. Ibland ökat upp till 2 om hon varit extra stoig och nu minskat successivt..Smart!
Hur mycket ger du?
Har använt måttet som följer med i biofarmabs munkpeppar. Har för det mesta gett 1-1,5 mått per dag. Ibland ökat upp till 2 om hon varit extra stoig och nu minskat successivt..
Hur gammal är hon? Ser trevlig och bussig ut, sådär som min häst, en kompis man kan ha kul med!Red ett så himla bra pass i ridhuset igår
Hon är verkligen så himla, himla fin!
Kunde rulla på flera varv i galoppen också
Hade tänkt rida i ridhuset idag med men eftersom hon var så fin igår så får hon vila istället.
Väldigt skönt med en äldre och världen häst, busgaloppera på terrängbanan ena dagen, superfin dressyrhäst nästa dag. Behöver inte nöta och trimma en massa, hon kan sina grejer.
Nu har jag beställt 1kg munkpeppar för 199:- väldigt mycket mer prisvärt!