Nok en dårlig dag, og jeg begynte nesten å gråte på bussen hjem fra stallen.
Hun var enda mer spent i dag, skrapte panisk med frambena, og ropte på de andre hestene. Heldigvis ble det ikke regn, og saltilpasseren ble med ned til beitet for å sjekke salen der, for da var hun lugnere. Men jeg blir så lei meg når jeg ikke kan få henne til å slappe av i et par minutter så jeg kan stelle med sårene hennes og ta på mer insekt spray. Prøvde å kjøle ned kneet hennes med en ispose ute i flokken igjen, men hun gikk nesten over meg og bare slang med frambenet.
Igjen, ingen god dag. Får ikke bygd noen relasjon til henne for hun vil bare være med de andre hestene, kan bare glemme å stelle med henne, eller lonsjere, for ikke å snakke om å få ferdig innridningen...
I morgen skal mamma være med meg, så får jeg holde hesten og det andre frambenet mens hun fester isposen på kneet... og så får hun holde mens jeg tar på sårsalve og insekt spray, alt på beite i flokken... så håper jeg det går bedre, så jeg slipper begynne å grine fordi jeg ikke får gjort disse minimale tingene med henne. Så får resten bare vente, og jeg håper hevelsen på kneet går ned fort, så blir der en mindre ting som MÅ gjøres.
Og saltilpassingen kostet 5800 kr. Tjohei hvor gøy det er å ha hest.