Gissar att du tänker på @pepp Så kul att skorna fungerar!
Det stämmer! Enda jag kom och tänka på var ”puff”, vilket ju var fel. Men det var inte så långt ifrån pepp iallafallJa det var nog jag! Kul att dom funkar ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar att du tänker på @pepp Så kul att skorna fungerar!
Det stämmer! Enda jag kom och tänka på var ”puff”, vilket ju var fel. Men det var inte så långt ifrån pepp iallafallJa det var nog jag! Kul att dom funkar ❤
Vart har du köpt skorna ifrån?Visa bifogad fil 64085
Fröken är lite frusen. Inte lätt att vara liten! Men skorna är guds gåva till henne, hon är SÅ glad att äntligen kunna gå utan att få ont i tassarna. Nu plöjer hon runt i högsnön som ingenting. Tack för tipset från bukefalisten med den lilla svarta pudeln (minns ej nicket nu, den som vet vem jag menar får gärna tagga)
Min hane fryser inte direkt, får köldkramp i en tass om han står en stund i högsnö men det hjälper att värma tassen lite o ta ut honom på den plogade gångbanan.
Flatten har det också tufft, tyvärr. Inte för att hon fryser, det gör hon inte, men snön fastnar mellan tårna trots att jag klippt bort så mycket päls jag kunnat, och igår skar snön sönder huden så snöklumparna var alldeles blodröda. Det var knappt så vi tog oss hem från promenaden, hon ville inte alls gå
Arken ZooVart har du köpt skorna ifrån?
Duktig kille!Nya papillonerfarenheter.
Min skickliga halvvilda katt ägnade skohögen under hatthyllan intensiv intresse i morse. Hunden anslöt efter morgonkisssen.
jag lyfte undan stövelkekten och där satt en mus. Kras, och den dog i pappisens mun. -han tog den snabbare än katten.
Det var dock katten som åt den till frukost.
Stackars lille mus, omringad av rovdjur så där. Det var ju vänligt av Torsten att göra processen så kort för den!Nya papillonerfarenheter.
Min skickliga halvvilda katt ägnade skohögen under hatthyllan intensiv intresse i morse. Hunden anslöt efter morgonkisssen.
jag lyfte undan stövelkekten och där satt en mus. Kras, och den dog i pappisens mun. -han tog den snabbare än katten.
Det var dock katten som åt den till frukost.
Om inte så hade jag motanmält och hävdad ofredande alt falsk angivelse.Love it Visa bifogad fil 64158
Hundarna skäller oavbrutet dygnet runt, förutom just precis när kommunfolket var på oannonserat besök hos grannen för nån/några månader sen
Beslutet kom idag och med det hoppas jag att de lägger ner trakasserierna!
Ofredande enligt polisen, som rekommenderade att anmäla direkt när jag pratade med dem.Om inte så hade jag motanmält och hävdad ofredande alt falsk angivelse.
Menar naturligtvis falsk tillvitelse. För falsk angivelse finns krav på uppsåt till åtal.Om inte så hade jag motanmält och hävdad ofredande alt falsk angivelse.