Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så oerhört sorgligt att mentaliteten ff är ett problem hos pinschrarna. Att behöva avliva sin hund i ung ålder efter att man slitit i flera år med att komma till rätta med problem måste verkligen vara något av det värsta man som hundägare kan råka ut för.Jag känner så med er som tvingats uppleva detta.
Och jag gråter varenda gång jag tittar på den här filmen. Den har några år på nacken och den handlar om individer vars dåliga mentalitet visar sig genom att de hanterar sin rädsla genom att använda tänderna. Men bortsett från det är kommentarerna precis de man får höra från folk som levt med en rädd hund. Så mycket kärlek, men så fruktansvärt mycket smärta.
Så oerhört sorgligt att mentaliteten ff är ett problem hos pinschrarna. Att behöva avliva sin hund i ung ålder efter att man slitit i flera år med att komma till rätta med problem måste verkligen vara något av det värsta man som hundägare kan råka ut för.
Är det fortfarande såna problem i rasen alltså? Så tråkigt, filmen borde ju ha varit en ögonöppnare. Men jag vet att många uppfödare pratade om att det bara var okunniga valpköpare som inte kunde uppfostra sina hundar eller inte aktiverade dem ordentligt. Ungefär som det brukar låta.
Min erfarenhet är att det ibland snarare är en nackdel att köpa hund av uppfödare som hållit på länge. Ibland finns det faktiskt något som heter "för länge" och var sak har sin tid
Delar åsikt! Varken MH/BPH eller röntgen är nödvändigt enligt många uppfödare som hållit på länge.Min erfarenhet är att det ibland snarare är en nackdel att köpa hund av uppfödare som hållit på länge. Ibland finns det faktiskt något som heter "för länge" och var sak har sin tid
Inte så mycket jakt i min hund
En stor älgko korsade vår väg 15-20 meter ifrån oss. Torsten reagerade inte ens
NäeHar han sett ekorrar?
Min erfarenhet är att det ibland snarare är en nackdel att köpa hund av uppfödare som hållit på länge. Ibland finns det faktiskt något som heter "för länge" och var sak har sin tid
Jag håller helt med. I min ras verkar det dessvärre vara synonymt med att man inte håller sig up to date med forskningen, t ex.