Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur såg runda två ut? Trolig cert?!Ibland ska man ha tur. Precis när vi gick bort från fältet började det regna lite smått. Nu ösregnar det, men nu väntar vi i princip bara på prisutdelning.
Det såg bra ut! Från där jag stod såg hon ut att följa bra, klarade en kurva fint där jag förstod att flera sprungit bort sig, och så var hon först på trasan i mål (och tog den faltiskt ordentligt!).Hur såg runda två ut? Trolig cert?!
Hur är benet? Det är inte nån sena?Cert, cacil, ny svensk champion och best in field
Helt galet!!!
Det verkar fint, men om det inte är tydligt bättre imorgon så ringer jag veterinären. Snart hemma, då ska jag kolla mer ordentligt. Lite svårt i ösregn :/Hur är benet? Det är inte nån sena?
Det syns ju kanske först imorgon, så kyla kyla kyla och promenera tills dess.
Cert, cacil, ny svensk champion och best in field
Helt galet!!!
Det brukar ju synas mest efter längre vila om det är nåt muskulärt. Hoppas det bara är nån sträckning.Det verkar fint, men om det inte är tydligt bättre imorgon så ringer jag veterinären. Snart hemma, då ska jag kolla mer ordentligt. Lite svårt i ösregn :/
Cert, cacil, ny svensk champion och best in field
Helt galet!!!
Står i kö via någon app till veterinär för att rådfråga. Fan alltså. Jag vet inte vad jag ska tänka Det är inte heller lätt när hon är en extrem dramaqueen. Det KAN vara något allvarligt. Det kan vara någon liten skitsak. Helt omöjligt att veta bara på hur hon beter sig.Det brukar ju synas mest efter längre vila om det är nåt muskulärt. Hoppas det bara är nån sträckning.
Står i kö via någon app till veterinär för att rådfråga. Fan alltså. Jag vet inte vad jag ska tänka Det är inte heller lätt när hon är en extrem dramaqueen. Det KAN vara något allvarligt. Det kan vara någon liten skitsak. Helt omöjligt att veta bara på hur hon beter sig.
Jag har blivit så sjukt van. Tyvärr kanske.Står i kö via någon app till veterinär för att rådfråga. Fan alltså. Jag vet inte vad jag ska tänka Det är inte heller lätt när hon är en extrem dramaqueen. Det KAN vara något allvarligt. Det kan vara någon liten skitsak. Helt omöjligt att veta bara på hur hon beter sig.
Det blir att vi åker in till vet redan nu. Pratade med först en mobilveterinär och sedan en i receptionen på djursjukhuset. Båda tyckte att det lät bra att komma in nu direkt. Fan alltså. Jag hoppas att det trots allt är något enkeltJag har blivit så sjukt van. Tyvärr kanske.
Men ja, som sagt, kyla ska du göra oavsett. Och ingen total vila. Det blir alltid rätt då du gör så. Tre dagar så, sen kan du börja med lite varmare vatten med dusch (mikromassage) växlande med kyla och fortsatt ofta men lite rörelse.
Vad tråkigt att en från början så bra dag slutade så här. Håller tummarna för att det inte är något allvarligtDet blir att vi åker in till vet redan nu. Pratade med först en mobilveterinär och sedan en i receptionen på djursjukhuset. Båda tyckte att det lät bra att komma in nu direkt. Fan alltså. Jag hoppas att det trots allt är något enkelt