Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Najs, de tar emot funtionärshjälp!Sitter hemma och äter frukost och tänker på hur glad Lily kommer bli om några timmar. I helgen är det lure coursing-tävling i närheten. Ebrah ska tävla och jag ska vara lite funktionär. Idag ska dock själva fältet förberedas och banan börja byggas, så om några timmar åker vi iväg för att hjälpa till lite med det och då ska även Lily få springa lite. Visserligen bara raksträcka eftersom hon inte är ett år än, men hon kommer älska det Ska även passa på då att kolla efter lämplig munkorg till henne eftersom den jag tidigare köpte inte var så bra som väntat.
Typ det jag är mest nervös för inför tävlingar. Vädret! Mina grabbar är som jag skrivit tidigare definitivt inte vattentäta…Och kurser också, det kan vara helt omöjligt att träna för att hunden blir så miserabel om det regnar väldigt mycket eller är blött i gräset. Håller tummarna för att du får perfekt väder imorgon och lycka till.Rallytävling i morgon och väderprognosen ändrar sig hela tiden. I förrgår såg det ut som ösregn och nu ska det bli strålande sol och 27 grader varmt. Kan det inte bara vara mulet och 18-20 grader (hunden tycker ner mot 15 grader om hon får bestämma.)
Lyckades med hjälp av matlåda, papper och en bricka att få ut humlan genom fönstret. Inte säker på att den var oskadd så den kanske dör snart, men nu slipper jag iaf oroa mig för Lilys mun Usch. Jag hade hellre sett att den aldrig ens kom in här.Har en humla i sovrummet. Lily är galen och försöker döda den. Jag kom på att jag inte vet om de kan göra sig illa av att bita humlor i stil med getingstick eller så, så jag tog ut henne ur sovrummet och försöker nu googla på det hela. Gillar inte att ha en humla där mitt i natten...
MH’t närmar sig, och jag skriver packlista… hur är det med koppel, är expander okej? Funderar på vilket av alla… 10? jag ska ta
Hur gammal är Spock nu?Idag var det cykelpremiär för Spock. Skulle bara ta en liten liten lugn tur med Tay och då tänkte jag att Spock kunde få introduceras till cykeln i samma veva. Ca 2 km men kanske 1 km brevid cykel då vi varvade med promenad om vartannat. Han skötte sig jättefint och det var nog bra att ha med Tay som sällskap.
Har beställt ett nytt halsband till Spock, var så nöjd med Tays, med hans namn på.
Imorgon är det pre-agility kurs för Spock igen!
Visa bifogad fil 98813
Tilja tog en humla när hon var liten och brände nosen. Vi hade kontakt med veterinär som sa att det inte var nån fara, och det gick bort av sig själv på ett par timmar. Men det såg verkligen vansinnigt ut och kan inte ha varit särskilt skönt!Har en humla i sovrummet. Lily är galen och försöker döda den. Jag kom på att jag inte vet om de kan göra sig illa av att bita humlor i stil med getingstick eller så, så jag tog ut henne ur sovrummet och försöker nu googla på det hela. Gillar inte att ha en humla där mitt i natten...
Han fyller sex månader om två veckor, vi cyklade knappt över promenadtempo men nån liten sträcka fick de gå i lite högre tempo för att prova på så då tyckte han att det var jättekul!Hur gammal är Spock nu?
Jag sa senast idag att jag önskade mig en skrittmaskin. Ibland är det mycket tryck i lilltjejen.