Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite trams men väldigt spot on måste jag säga!
Kul! Jag brukar försöka titta på freestyle och heelwork, hoppas de har det i år också. Ska kolla programmet efter jobbet.Upptäckte nu att Crufts börjar imorgon! Hoppas att de även i år visar agility och annat kul på youtube.
Och de har programmet dag för dag på youtube!
Såg saluki på Crufts-agilityn, och de var felfria! Nu är jag galet pepp på att komma igång och träna/tävla något med mina dårar. Undrar om det är någon rallytävling i närheten inom inte allt för avlägsen framtid... Ebrah är helt klart duktig nog för tävling som det är nu.
Hundaktiv anmäler man till freestyle och htm. Finns även en fb grupp där mycket information läggs upp.Någon som har koll på vart man hittar information/anmälningar till tävlingar i freestyle? Det ska tydligen vara tävlingar här i "hemmahallen" hela helgen och det hade varit kul att gå dit och titta en stund.
Hon gillar att hoppa och skutta, så det skulle nog passa henne bra egentligen Öht så är hon väldigt mycket för att klura och fundera, och känns som om hon kommer bli en rolig hund att träna med, så vi får se vad det kan bli av henne. Än så länge är hon ju väldigt ung, men vi har hittat olika belöningsformer och hon börjar kunna några olika tricks och så.Såg den också och tänkte på din yngsta av nån anledning. Roligt med lite raser man inte ser så ofta .
Skriv och fråga om du får vara med ändå? Jag har satt 9 månader som gräns på mina agilitykurser, men den gränsen är satt mycket för att jag vill att ägarna ska ha lärt sig träna lite hund innan de kommer till mig (de ska också ha gått minst valpkurs innan). Har haft hundar som varit runt 6 månader när kursen börjat för de ägarna har haft flera hundar innan och har erfarenhet av hundträning/agility sen tidigareSuck. Såg äntligen en kurs i belöningsutveckling på en klubb inte allt för långt bort. Men, då skriver de att hundarna ska vara 9 månader(!) gamla för att vara med Jag vill gärna gå något sådant men Lily är betydligt yngre.
Och inte heller hjälpte det att hon skakade på sig under tiden hon duschades, hon blev blöt ändå! Sedan frös hon, så hon for runt som en tornado i lägenheten, vägrade låta sig torkas och la sig sedan och skakade på soffan. Nu har jag bäddat ner henne under en filt. Det var tydligt uppskattat i alla fall!@Red_Chili: Hennes min på andra bilden, vilket lidande! Stackars liten