Jag vet tyvärr inte vad hon skadade sig på,Vilken fruktansvärd upplevelse, sån tur att det gick väl till slut Hade hon stuckit sig på nåt vasst som punkterat venen?
Jag ska till platsen imorgon och se om jag kan spåra hennes blod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet tyvärr inte vad hon skadade sig på,Vilken fruktansvärd upplevelse, sån tur att det gick väl till slut Hade hon stuckit sig på nåt vasst som punkterat venen?
Fullkomligt vidrigt ute idag! Går liksom inte att gå normalt någonstansÄr glad att vi var ute rejält igår, det har börjat smälta och är is preciiis överallt nu. Så fruktansvärt halt och Lily kommer nog få sitt livs första dag utan lösspring nu, för jag tänker inte släppa henne på blankis...
Jag försökte bara hålla henne uppe, så att hon inte skulle bli nedkyld av snön. När mamma kom med bilen fick vi kämpa för att kunna lyfta upp henne i hennes höga SUV.@Sofie.S fy vilken hemsk upplevelse men bra agerat av dig som lyckades få in henne i tid du har ju ingen ras som man direkt slänger upp i på axeln och springer hem med
Är glad att jag har icebugs, hoppas de hjälper idag... Tycker dock synd om mina kollegor som ska sitta och köra moppe på det här underlaget.Fullkomligt vidrigt ute idag! Går liksom inte att gå normalt någonstans
Fy sjutton Hur mår hon nu?Var till platsen idag och kikade, tre stora fläckar på grusvägen i snön syntes till samt spår av blod i diket men annars INGET. Följde hennes tassavtryck långt upp på kalhygget, men inga spår av blod. Inget skrot eller taggtråd.
Veterinären var fundersam över snittet, det var så rakt och ”fint”. Veterinären trodde inte att det var från pinne/gren.
Det gnager i mig.
Hon skrek när hon hoppade över diket och när hon kom fram till mig fick jag inte tag i henne först, hon bara rusade runt mig med benet i luften och skrek.
Jag måste förmodligen bara släppa den här händelsen men tankarna snurrar fortfarande.
Är bara så tacksam att hon lever.
Hon hade ett djupt och brett sår på frambenet. Veterinären sa att ”snittet” var väldigt rakt och funderade själv på hur det kan ha uppkommit.
Hon sprang på ett kalhygge och när hon kom nära mig hörde jag att hon skrek av smärta.
Jag ska ut imorgon till platsen och se om jag kan spåra blodet. Gnager i mig att jag inte vet vad som hände!
Hon är irriterad över dräneringsröret men vi har koll på henne hela tiden. Annars mår hon bra, efter omständigheterna. Hon svarade bra på smärtlindringen. Nu viftar hon på svansen!Fy sjutton Hur mår hon nu?