Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir dropp, två olika sorters antibiotika och hem till soffan för att vila. Hon har något lägre temp nu än innan iaf. Sitter nu och väntar på att hon ska bli inkopplad på dropp. Är glad att det inte är något värre, men fy så bökigt med allt.
Hon hade för lite vita blodkroppar och för lite röda blodplättar, tror det är biverkning av cellgifterna. Onkologen ska ringa senare så att vi ska prata om hur vi går vidare med allt... Jag vet inte hur jag ska tänka. Jag vill ju ge henne behandling så att hon mår bra, men får hon för mycket biverkningar så är det ju inte bra. Samtidigt utan behandling så kommer hon inte klara sig länge, och hon har ju mestadels mått väldigt bra sen vid började med cellgifterna...Reagerar hon på cellgifterna eller är det något annat som orsakar febern?
Hon hade för lite vita blodkroppar och för lite röda blodplättar, tror det är biverkning av cellgifterna. Onkologen ska ringa senare så att vi ska prata om hur vi går vidare med allt... Jag vet inte hur jag ska tänka. Jag vill ju ge henne behandling så att hon mår bra, men får hon för mycket biverkningar så är det ju inte bra. Samtidigt utan behandling så kommer hon inte klara sig länge, och hon har ju mestadels mått väldigt bra sen vid började med cellgifterna...
Nä, inte "hur länge som helst" men troligen lite mer än ett halvår iaf. Får hon inte cellgifter har vi inte så lång tid kvar. Får se vad veterinären säger om allt... Jag är beredd att göra vad som helst för henne, men fokus är helt klart att hon ska ha det bra, inget annat är viktigare.Även med cellgifter så kommer hon ju inte klara sig länge heller, krasst sett. Hoppas det är en övergående effekt och att ni kan fortsätta behandlingen.
Nä, inte "hur länge som helst" men troligen lite mer än ett halvår iaf. Får hon inte cellgifter har vi inte så lång tid kvar. Får se vad veterinären säger om allt... Jag är beredd att göra vad som helst för henne, men fokus är helt klart att hon ska ha det bra, inget annat är viktigare.
Ja vi får se, vi har 2 sorter till bland provpåsarna att testa men nu har han bara fått sin vanliga mat i två dagar och magen är normal igen.Oj då! Jag har gett mina det och har det just nu som godis. Inte märkt av något på någon av de fyra.
Kan ju vara någon tillfällig obalans i magen också.
Inspirerad både av min nygamla träningskompis (vi känner varandra sen innan men inte kunnat träna ihop) och @Fruentimber så la jag spår idag. Försöker lägga spår varannan dag nu för att få ordning på det.
Det är uppenbarligen någon högre makt som inte vill att jag ska spåra för precis som vanligt hände det något. Idag fick jag en västgötavalp i spåret, och med I så menar jag verkligen i. Han sprang fram och åt ur samma hög med torrisar som Ammo, totalt obrydd om att jag och Ammo befann oss på samma plats.
Kom runt ändå men ja, det blev som det blev..
Förra rundan när jag fösökte ta tag i spåret så hade jag (detta är tre dagar i följd): Hare som sprang i spåret, förvirrad man som vandrade zickzack i hela spåret när jag rastade Ammo innan vi skulle gå det och en familj som började flyga drake i mitt spår.
Ska sluta spåra..
Är inte så säker på detMen det är ju bra att träna på störningar!
Skämt åsido, vilken otur ni haft! Men bara att ligga i, det kan ju inte finnas obegränsade mängder med valpar, drakflygarfamiljer, harar och förvirrade gubbar i din skog, nu har du nog nött slut på dem tänker jag!
Inspirerad både av min nygamla träningskompis (vi känner varandra sen innan men inte kunnat träna ihop) och @Fruentimber så la jag spår idag. Försöker lägga spår varannan dag nu för att få ordning på det.
Det är uppenbarligen någon högre makt som inte vill att jag ska spåra för precis som vanligt hände det något. Idag fick jag en västgötavalp i spåret, och med I så menar jag verkligen i. Han sprang fram och åt ur samma hög med torrisar som Ammo, totalt obrydd om att jag och Ammo befann oss på samma plats.
Kom runt ändå men ja, det blev som det blev..
Förra rundan när jag fösökte ta tag i spåret så hade jag (detta är tre dagar i följd): Hare som sprang i spåret, förvirrad man som vandrade zickzack i hela spåret när jag rastade Ammo innan vi skulle gå det och en familj som började flyga drake i mitt spår.
Ska sluta spåra..