Uppdatering.

åke

Trådstartare
Nu har dator helsiket slutat att uppdatera sig. Så när jag byter sida på buke så måste jag uppdatera hela tiden!!!!!! Jag har kryssat i på kontrollpanelen att den skall uppdateras varje dag kl 03.00. Vad har jag gjort för fel?Snälla någon hjälp mig, jag blir tokig.
 
Sv: Uppdatering.

Vad är det inte som uppdaterar? Windows hämtar inte uppdateringar och patchar? Eller att du måste trycka på "uppdatera-knappen" i IE för att se nya inlägg etc? Det framgår inte riktigt.
 
Sv: Uppdatering.

Alltså om jag går in på en tråd. Tex. hästhantering så visar datorn att det är 3 st svar. När jag uppdaterar så kan det vara 14 svar. Fattar ni nu då?Även om jag går in på något annat tex datorer så måste jag uppdatera HELA TIDEN för varje sida som jag byter till.
 
Sv: Uppdatering.

Vertktyg|Internet-alternativ... under Tillfälliga internetfiler klicka på Inställningar. Och testa sen alternativen, Automatiskt brukar funka.
 
Sv: Uppdatering.

Låter som du måste tömma cachen

Verktyg>Internet-alternativ>Ta bort filer
 
Sv: Uppdatering.

meodeo skrev:
Vertktyg|Internet-alternativ... under Tillfälliga internetfiler klicka på Inställningar. Och testa sen alternativen, Automatiskt brukar funka.
Jag rotade runt lite där. Hittade inte det du skrev men något annat där det stog automatisk. Kryssade i där och det verkar funka bättre nu.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 510
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 732
Senast: Migo
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 163
Senast: zassoo
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 568
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp