Det är olika beroende på vilken sort du ger
Jag tror vi ger 32kr/kilot för Nordic SP+.
Vad är 2% av 30kg?? Haha min matte Tar man 30kg gånger 0,02....? 600gram?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är olika beroende på vilken sort du ger
Jag tror vi ger 32kr/kilot för Nordic SP+.
Vad är 2% av 30kg?? Haha min matte Tar man 30kg gånger 0,02....? 600gram?
Det stämmer Och jag minns inte riktigt vad jag gav för Nordic, men runt 30 kr/kg för Nordic Bas.Vad är 2% av 30kg?? Haha min matte Tar man 30kg gånger 0,02....? 600gram?
Men lille Ru då! Det var väl dumt. Håller tummarna idag!
En till fråga om färskfoder
Ger ni morgon och kväll? Alltid på samma tider eller kan det skilja sig någon timme +/-?
Mina får ungefär en gång om dagen. Ibland får de skrovmål, ibland fastar de. Vid hård ansträngning snackar jag dem. Tidpunkt varierar mellan tidig morgon till sen kväll, allt beroende på hur arbete/träning ska läggas. Jag tycker inte om att ha fasta rutiner, det skapar förväntan och stress. Det enda som alltid gäller är att vi har en lugn gosestund ihop vid läggdags och uppgång.Jag brukade ge morgon och kväll, och de kunde skilja några timmar från dag till dag
Jag har gett 2 ggr/dag men på väldigt olika tiderEn till fråga om färskfoder
Ger ni morgon och kväll? Alltid på samma tider eller kan det skilja sig någon timme +/-?
En till fråga om färskfoder
Kolla på Nordics hemsida där finns ett gäng. Sen om dom är bra eller dåliga, det får man gissaOm någon vet en bra (och inte den dyraste ) återförsäljare i skåne med hemkörning eller nära malmö får ni gärna Pma mig! Nordic alltså.
Kolla på Nordics hemsida där finns ett gäng. Sen om dom är bra eller dåliga, det får man gissa