Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag missat något, har du inte Wahida kvar?Idag hade jag kunnat vara på en vinthundsutställning ca 20 min hemifrån, traskat runt bland femtioelva välputsade salukis och sprungit några varv i ringen.
Meeen istället gick vi en drygt milslång promenad i vårvärme, njöt av solen, njöt av att det var nästan folktomt ute så att det knappt behövdes koppel och åh, allt var så fint! Vi behövde verkligen den där långpromenaden.
Idag är jag SÅ glad att jag inte är någon utställningsmänniska
Är dessutom lite extra glad åt att Aysu börjat muskla sig igen efter vår långa viloperiod, vilket syns på bilden där hon ligger i soffan. Min fina lilla guldsaluki som knappt skulle ha hunnit in i ringen innan hon blivit utkastad om vi åkt till den där utställningen
Hehe, idag provade jag att koppla för Ipod och Ladda framför snowracern..
Det var sinnessjukt tungt före, men det är förmodligen den sista snön för i år, så jag var bara tvungen att testa.
Ipod har knappt dragit något, det var egentligen först igår på promenaden som han fattade att han ska lägga bra tryck i selen. Ladda fick dra tyngsta lasset, men jag åkte bara i svag nerförsbacke så det gick bra så fort vi hade fått upp lite fart.
Pappa fick åka före på fyrhjulingen och vara kanin
Det var galet svårt att filma, åksjukevarning!
Blev något konstigt med klippet efter typ halva tiden också, ser jag nu
Jajaaa.
Vad duktigt de drar i det tunga föret! Hade de kul?