Ska svara hundcoachen på R+ nu om tider vi kan privatträna. IIIIH!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kämpa på @Jenka Och sluta jämföra er med andra, det gynnar ingen. Ta det i er egen takt, så länge ni gör framsteg så är väl allt gott?
Ska svara hundcoachen på R+ nu om tider vi kan privatträna. IIIIH!
@Monstermom Jaa!! Har fått en så himla bra känsla från hans hemsida och blogg. Känns verkligen som tätt man för att ta sig an oss!
Har ni tränat för honom?
@Monstermom ÅÅH!! Hade inte läst inlägget! Men nu blev jag ännu mer säker i mitt val! Alice är väldigt rädd för (vissa) människor och det har gått på långt att hon har börjat nypa folk i vaderna!! Det har visserligen "bara" hänt 3 gånger men hon har försökt fler gånger. Som tur är har alla hon gjort det på tagit det med ro, för de vet att hon är rädd. Men beteendet skrämmer livet ur mig! "Hundar som bits ska avlivas." Alice är ju världens snällaste och gosigaste hund! Men rädd för okända människor som hon inte kan fly från (det har bara hänt inomhus).
Gud vad skönt att du tränat med Rasmus med goda erfarenheter. Detta gjorde min dag! Det kanske finns hopp!
(Så att jag inte fått något svar på 2 dagar är inget konstigt då? )
Detta gjorde min dag! Det kanske finns hopp!
hon fick inte bada då hon är nog den enda hund som inte kan simma... Och hon bottnar inte där.
Monster kan inte heller simma (sjunker som en sten, trots att han verkligen kämpar ), men med flytväst på honom och kläder på mig (så han inte klöser sönder mig om jag måste hjälpa till att hålla upp honom om han får problem trots flytvästen) så går det att plaska runt ändå!
Fast har din hund svamp kanske det inte är någon höjdare att blöta ner henne ändå...?
Haha jo, det gör iof inte min. Hon kämpar bara som in i och kommer ingenstans och tillslut så orkar hon inte mer så jag har fått gå i efter henne flera gånger...
Veterinären rekommenderar att hon ska badas ofta för att hon ska hållas så ren som möjligt!? Hon badas och schamponeras med svampschampoo på tassarna 2ggr i veckan. Men det hjälper inte speciellt mycket tycker jag.
Ångest ångest ångest!
Imorgon ska Blå Stjärnan ringa och ge oss en tid för Buffas titthålsoperation i hennes knä.
För att få på papper vad som är fel, och där efter kommer hon troligen somna in :'(
Hur ska jag klara att förlora ännu en hund? och den som betytt mest av dem alla?
Min Älskade Buffa, livet är så orättvis!
(Får man fråga varför ni ska få papper på vad som är fel, är det en försäkringsfråga?)
Jag behöver få det på papper så jag med handen på hjärtat kan säga att jag gjorde allt för henne, att det inte fanns mer att göra och att avlivning är det bästa för henne. Samt ifall försäkringen undrar, men det är inte de viktiga, utan JAG behöver det för att slippa undra.