Nu är Diva hemma!
Vet inte vem utav hundarna som var gladast, ärlig talat. Dom har lekt konstant i två timmar och nu ligger dom båda två i soffan och sover.
Bilder!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är Diva hemma!
Vet inte vem utav hundarna som var gladast, ärlig talat. Dom har lekt konstant i två timmar och nu ligger dom båda två i soffan och sover.
Ja, när man tänker efter så förstår jag faktiskt varför han blir förbannad på henne för hon är inte nådigt tuff! Uppfödaren varnade oss och sa att "Han kommer få det tufft med henne" och jo tack. Som tur är förstår hon när han säger till. Sen att hon skakar av sig tillsägelsen i efterhand är ju en annan sak.Det kan ta veckor innan gammhunden resignerar i att det flyttat in smått, men min erfarenhet är att de flesta normalt funtade hundar sköter gränssättning mm väldigt snyggt. Sen låter ju gärna valpar som att de håller på att dö...
Vet hur det känns, det är inte alls kul. På något sätt får man försöka trösta sig med att detta är den bästa "behandlingen" man kan ge hunden när inget annat fungerar tillräckligt.Jaa precis @iNHALE, som objektiv, etisk djurmänniska resonerar ju jag också så. :P men så kommer det något där inne i bröstkorgen som ska krångla till all logik!