Vi tog ett förstapris igår
Ett till så är hon championjon
Grattis!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tog ett förstapris igår
Ett till så är hon championjon
Charlie hälsar lite förnärmat att han faktiskt är en cairn!@Lona Har väl? Eller är det Cairn?
Jag vet att dom är lagliga, men varför så små?I dag har vi spikat vidare på hundgårdsbygget. Känns som en följetång som aldrig tar slut. Men nu börjar vi se ljuset i tunneln och kan snart ta dem i bruk. iaf två av dem. Den tredje får vänta till våren.
Jag och svärmor har målat, skött hundar och lagat mat. Gubbarna har byggt.
Kvar är vindväggarna på sidorna, plåtar till taket samt upphöjd trall med liggplatser under taket. Jo...luckorna ska på plats också så de kan gå in och ut i sina boxar som de vill.
Svärmor tycker vi är heltokiga som plöjer ner så mycket tid och pengar i hundgårdar när hundarna ändå bor inne med oss
Den tredje hundgården kommer att byggas längs hela långsidan med hundstallet och delvis den hundgård som är närmast i bild. Den ska ha plattor isf grus och vara anpassad för framtida valpkullar.
Jag har sett fler bilder på fb och jag kan säga att dem inte är små.Jag vet att dom är lagliga, men varför så små?
Små? De är 25 kvadrat styck och den större blir nästan 40 kvadrat. Sen har de ytterligare 4,5 resp 9 kvadrat inne. Bara markarbetet har gått på ca 30000:- och vi är inga miljonärer.Jag vet att dom är lagliga, men varför så små?
Tack!!!Grattis!!!
Själv gillar jag berikande hundgårdar à la Chanco´sSmå? De är 25 kvadrat styck och den större blir nästan 40 kvadrat. Sen har de ytterligare 4,5 resp 9 kvadrat inne. Bara markarbetet har gått på ca 30000:- och vi är inga miljonärer.
Vi nyttjar ju inte hungårdarna permanent ens utan har dem bara som avlastning
Själv gillar jag berikande hundgårdar à la Chanco´s
I dag har vi spikat vidare på hundgårdsbygget. Känns som en följetång som aldrig tar slut. Men nu börjar vi se ljuset i tunneln och kan snart ta dem i bruk. iaf två av dem. Den tredje får vänta till våren.
Jag och svärmor har målat, skött hundar och lagat mat. Gubbarna har byggt.
Kvar är vindväggarna på sidorna, plåtar till taket samt upphöjd trall med liggplatser under taket. Jo...luckorna ska på plats också så de kan gå in och ut i sina boxar som de vill.
Svärmor tycker vi är heltokiga som plöjer ner så mycket tid och pengar i hundgårdar när hundarna ändå bor inne med oss
Den tredje hundgården kommer att byggas längs hela långsidan med hundstallet och delvis den hundgård som är närmast i bild. Den ska ha plattor isf grus och vara anpassad för framtida valpkullar.
Som sagt, våra hundar bor inte där. De tränas, rastas, motioneras och sover med oss och är med oss den mesta tiden på dagarna lösa på tomten.Själv gillar jag berikande hundgårdar à la Chanco´s
Tackar. Hade varit roligare med ett nytt kök, sovrum och hall för den summan så jag hoppas jyckarna uppskattar detVad fint det blir
Klart ni ska ha en CAIRN ! Eller i alla fall en liten käck terrier!Och härborta är det sambon som försöker övertala mig om att vi ska ha Norfolk, norwich, westie eller cairn Jag har så dålig koll på raserna, fördomen hos mig är tanthund Men nu när du och @GardenAngel tar upp det blir jag nyfiken