Uppdatering och snackistråd 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon har krystvärkar där hon krystar i perioder. Ca 5-7 då hon krystar på loppet av nån minut el två. Sen vilar hon. Förr vilade hon 20 min...nu 10 min plus minus några minuter. Hon flyttar bak valparna.
Bäddar som en besatt där emellan. Detta kan pågå ett tag.

Hejja er @Voff! Hoppas på många bilder sen :love: (även om dom bara ser ut som små råttor först :p)

Vi klarade förresten inte mindre än TVÅ nära (relativt iaf, vi gick ner i skogen så långt vi kom) hundmöten vid eftermiddags rundan! :banana: Idag är han nog ändå rätt så bra :love:

Det var seriöst menat,tikar valpar oftas med grupper,vilket betyder att det kanske föds säg 4 valpar inom 20-30 min och sen är det städ o kisspaus,vila någon timme och så kommer en ny grupp.

Haha! Förlåt en okunnig! Tänkte att du skämtade och att det skulle komma ut fem stycken på samma gång... :o
Tack för din förklaring, alltid kul att lära sig något nytt! :bow:

MEH! Här har jag varit borta hela eftermiddagen + kvällen, såg i tråden att allt börjat med @Voff s valpar och väntade mig någon typ av valpbilder när jag kom till sista sidan här, men så var det ju inte :D

Nåja. Jag har lagt 9 timmar av min dag på att åka till (och vara hos) fysioterapeuten, trots att jag inte har några hundar att behandla. Känns lite knasigt, men jag var där och hjälpte henne idag med lite allt möjligt. Känns bra att både kunna hjälpa till och lära sig en hel del. Dessutom fick jag träffa en internetvän för första gången vilket var riktigt trevligt. Trött nu. Minst sagt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka