Du behöver väl inte svara?Undra om jag kan blockera hans nummer förebyggande och sen ifrågasätta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver väl inte svara?Undra om jag kan blockera hans nummer förebyggande och sen ifrågasätta....
Nä, har inte gjort det hittills. Men tänker tanken...Du behöver väl inte svara?
I telefonen menar jagNä, har inte gjort det hittills. Men tänker tanken...
Ahhh...nä det skulle aldrig fall mig in. Det skulle bli blockering direkt (jag kan inte blockera nummer förebyggande).I telefonen menar jag
Hittade ni någon tränare?
Tack! Den var som tur var inte infekterad, utan bara tillfälligt svullen... Skönt det iaf, även om det alltid känns surt med 45 minuters bilresa för 5 minuter inne hos veterinären och dessutom betala 550 kr efteråtStackars Zvante. Krya på honom!
Hon kniper. Njuter väl av att vara i centrum. Hoppas vid min gud att hon börjar pluppa ut puppisarna i natt eller i morgon bitti. Har haft brorsdottern här över dagen som hjälp med hundrastning mm och det vore kul om hon fick vara med om detta innan hon åker hem i morgon.@Voff - nu är ni lite sega. Går tanten fortfarande och kniper eller är ni fullt upp i något
Välkommen i klubben. Han har nu även ett nytt alias. Nått tjejnanm och Johansson i efternamn. Profilbild med en kattunge och en hund typ staffe på en äng. Pluttisnuttigt så ingen ska misstänka nått. Han nyttjar tydligen profilen på sidor han blivit blockad påNu har jag också fått meddelande av admin på vetbase
Fy vad otäckt. Hoppas det var en engångs företeelse.Usch! Idag hände något jag aldrig vill ska hända.
Winzi som är 5 veckor dräktig hade ett krampanfall
Vi var på långpromenad där hundarna var lösa som alltid. Inget onormalt hände under promenaden men jag har ingen koll på om hon kan ha stoppat i sig något då hon gick lös.
När vi kom hem märkte jag efter 5 min att hon satt och dreglade och var alldeles blöt och skummig i skägget.
Trodde direkt hon blivit ormbiten men hittade ingen svullnad, puls och slemhinnor helt normala.
Så var det inget mer med det, vi åkte till jobbet, hundarna fick mat. Sen ringer en kollega och säger att Winzi precis krampat. Hon visste inte hur länge men hon slutade direkt när kollegan kom och blev snabbt normal igen förutom att hon var alldeles blöt runt munnen igen och verkade stressad.
Jag hade varit borta max 8-10 minuter.
Alla blodprover helt normala, negativt på droger i urinen. Tur att man var på jobbet mär det hände och har undebara kollegor som direkt fixar och trixar så man själv kan vara djurägare och inte veterinär för en stund.
Hon har varit helt normal sedan dess, ätit med god aptit. Håll nu tummarna innerligt för att detta var en engångshändelse!!! Speciellt med tanke på valparna (som jag vet lever då jag ca 20 min innan allt hände hade kikat med UL och sett valparnas hjärtslag). Det vore ju hemskt om hon skulle utveckla EP nu men en gång är ingen gång, som vi säger.
Ska försöka sova nu, har haft en stressig kväll på jobbet och imorgon bitti ska jag jobba igen. Hoppas Winzi också får sova hela natten!
Vi är nog lugnare här om du vill visa. Håller tummarna att det inte är katastrof.Har röntgat prövohunden och la upp plåtarna på Facebook och frågade var folk trodde. GÖR ALDRIG DET! Vet inte vad jag tänkte, vet att folk bara gissar men många tror att det är riktigt dåligt. Nu sitter jag här med ångest och vill bara kräkas.
Tack. Veterinären tyckte inte det såg katastrofalt ut (mer vill de ju liksom inte säga) men folk gissar ända ner till E och det skrämmer skiten ur mig. Det gör visserligen D också. C kan jag leva med, det är inte avelsmaterial. Vill bara ha en hund som håller. Den högra höften är sämre än den vänstra så lär bli två olika bokstäver.Vi är nog lugnare här om du vill visa. Håller tummarna att det inte är katastrof.
Men gud så gräsligt. Håller tummarna för att det var en engångsgrej och att puppisarna mår bra där inneUsch! Idag hände något jag aldrig vill ska hända.
Winzi som är 5 veckor dräktig hade ett krampanfall
Vi var på långpromenad där hundarna var lösa som alltid. Inget onormalt hände under promenaden men jag har ingen koll på om hon kan ha stoppat i sig något då hon gick lös.
När vi kom hem märkte jag efter 5 min att hon satt och dreglade och var alldeles blöt och skummig i skägget.
Trodde direkt hon blivit ormbiten men hittade ingen svullnad, puls och slemhinnor helt normala.
Så var det inget mer med det, vi åkte till jobbet, hundarna fick mat. Sen ringer en kollega och säger att Winzi precis krampat. Hon visste inte hur länge men hon slutade direkt när kollegan kom och blev snabbt normal igen förutom att hon var alldeles blöt runt munnen igen och verkade stressad.
Jag hade varit borta max 8-10 minuter.
Alla blodprover helt normala, negativt på droger i urinen. Tur att man var på jobbet mär det hände och har undebara kollegor som direkt fixar och trixar så man själv kan vara djurägare och inte veterinär för en stund.
Hon har varit helt normal sedan dess, ätit med god aptit. Håll nu tummarna innerligt för att detta var en engångshändelse!!! Speciellt med tanke på valparna (som jag vet lever då jag ca 20 min innan allt hände hade kikat med UL och sett valparnas hjärtslag). Det vore ju hemskt om hon skulle utveckla EP nu men en gång är ingen gång, som vi säger.
Ska försöka sova nu, har haft en stressig kväll på jobbet och imorgon bitti ska jag jobba igen. Hoppas Winzi också får sova hela natten!
Nån E ser jag då inte! Ingen D heller. Sen är SKK så jäkla hårfina mellan B och C att det många gånger är rena lotteriet så det är knappt lönt att tro nått.Tack. Veterinären tyckte inte det såg katastrofalt ut (mer vill de ju liksom inte säga) men folk gissar ända ner till E och det skrämmer skiten ur mig. Det gör visserligen D också. C kan jag leva med, det är inte avelsmaterial. Vill bara ha en hund som håller. Den högra höften är sämre än den vänstra så lär bli två olika bokstäver.