Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!!Vill bara säga till @Voff att vad härligt att kisse kommit hem. Hoppas han kryar på sig snart också för lät ju inte som han var på topp precis
Tack!!
Nä han är långt ifrån sig själv. Jag ska ringa kliniken i morgon för jag tycker han är lite för seg av sig. Han är totalt sjövild annars och jag tyckte nog han var både piggare och åt bättre innan helgen. Han kräks lite också ibland när han äter. Han ofta ryggar han baklänges när man räcker fram mat.
Fick i honom lite kokt fisk förut. Ska köpa köttfärs i morgon. Han älskar rått kött. Burkmat har han aldrig varit nått fan av och torrfoder får han inte äta ännu pga stygnen i munnen.
upptäckte nu i kväll att även det andra örat har stelnat under dagen så han tappar nog den örontippen med
Ja han får antibiotika, Ronaxan.Liten kisse då så jobbigt. Katter har ju det problemet att dom lätt får fettlever om dom svultit en tid (även kortare tid), så den kan tom behöva specialkost en tid. Det kan även vara en del i problemet att den inte vill äta och så blir det ännu mer en ond cirkel. Får den antibiotika ? Tänkte med halsen osv.
Ja han får antibiotika, Ronaxan.
Smärtstillande fick han i flytande form i färdigladdade sprutor som ska läggas på kindens insida. Detta för att skona magen. Metacam vågade de inte ge.
Vi har köpt med skonmat i mjukform från kliniken men den vägrar han äta. Jag har tagit av vårat kött som vi tillagat och finhackat det och gett rått. Har lyckats få i honom lite äggula också.
prio ett just nu känns som att få igång aptiten och matsuget. Nån matsked då och då.
Antibiotikan ska ätas tom tisdag. Smärtstillande fick han sista dosen av i morse. Han blev rätt hög på det och blev "övergisig". Hade noll koll på var soffan tog slut och ramlade ur, stod och kelade med bordsben, fötter, hundarna....helt väck
Sambon var väldigt anti till den medicinen och tror att den gjort Alf illamående.
Okej. Det känns lite skönt att veta att det kan finnas en naturlig orsak till illamåendet.Lilla fnutten då. Antibiotikan kan även ha gett illamående, inte helt ovanligt. Hoppas det vänder så den kryar på sig
@Red_Chili
Var tvungen att testa att stretcha bakbenen på Ladda när hon låg ner idag. Det gick faktiskt att få dem så gott som parallella med ryggen, så att de var i höjd med nosen. Det måste väl vara bra? Hon låg emot väggen med ryggen, så hon kunde inte krumma heller. Blev lite förvånad över att hon var så smidig ändå
Mailade fysion du tipsade om igår, får se om hon kanske har någon tid i veckan.
Det beror på hur resten av kroppen var, gjorde du fel så kan de fuska duktigt ändå. Bäst är att låta bli att stretcha om du inte fått tydliga anvisningar för hur du ska göra
En tand saknades, några var av eller hade gått flisor ur. Andra satt jättelöst. De var alla samlade på ett ställe så det är någon form av trauma som orsakat det@Voff Så skönt att katten kom hem! Jag har nästan inte orkat läsa inläggen om att han var borta.
Men jag måste fråga, varför fick de dra så många tänder? Visade det sig att han har FORL?
Grattis, vad roligt! Det är något som jag också skulle vilja testa, men ingen av mina vuxna hundar passar för det.. Kanske valpen när den blir storIdag klarade jag o min stora hund vårt besök och kan nu kalla oss besökshundteam
Vi firar med ben o nya leksaker till stora o cola, chips o ostbågar till mig
Men stackars liten, undra vad som kan ha hänt?En tand saknades, några var av eller hade gått flisor ur. Andra satt jättelöst. De var alla samlade på ett ställe så det är någon form av trauma som orsakat det