La upp en i bildtråden på henne igår Ska se om jag vågar fotografera någon bild där hon syns ordentligt nu i helgen.Har du nytagen bild på henne? Såå illa kan det väl inte vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
La upp en i bildtråden på henne igår Ska se om jag vågar fotografera någon bild där hon syns ordentligt nu i helgen.Har du nytagen bild på henne? Såå illa kan det väl inte vara
Den bilden var ju feg Fixa en uppställningsbildLa upp en i bildtråden på henne igår Ska se om jag vågar fotografera någon bild där hon syns ordentligt nu i helgen.
Jäklar vad hon isf måste ha svält upp sen jag såg bild på henne igårGör den guldfärgad så går det snart inte att se skillnad på den och Aysu
Hahah, nämen, Aysu väger ca 3kg mer än vad hon borde och med tanke på hur liten hon är så är det mycket. Ovanifrån har hon inte mycket till midja heller.Jäklar vad hon isf måste ha svält upp sen jag såg bild på henne igår
Haha, du får köpa en hund som är helt oväntad, jag föreslår att du köper en yorkshireterrier
Buke får fixa ogillaknappar som vi kan trycka på i sådana här lägen......Uppdatering o snackis var det visst tråden handlade om.
Det var trolskt vackert ute vid 18tiden när jag kom hem efter flera timmar i Norrtälje. Det bådade inte gott att hunden skällde överlyckligt åt mig när jag kom hem, överlyckligt som i varandes ute i hundgården.
Bakdörren på vid gavel, en gustaviansk stol demolerad, antikt halm o tagel över hela huset o hundgården, kompostgallret var oxå demolerat, det enda som var helt var snöret som jag bundit ihop allt med.
Han är verkligen fantastisk på att förstöraUppdatering o snackis var det visst tråden handlade om.
Det var trolskt vackert ute vid 18tiden när jag kom hem efter flera timmar i Norrtälje. Det bådade inte gott att hunden skällde överlyckligt åt mig när jag kom hem, överlyckligt som i varandes ute i hundgården.
Bakdörren på vid gavel, en gustaviansk stol demolerad, antikt halm o tagel över hela huset o hundgården, kompostgallret var oxå demolerat, det enda som var helt var snöret som jag bundit ihop allt med.
Uppdatering o snackis var det visst tråden handlade om.
Typ förnamnet. Hela 4.6 + inomhus. Det blir tvångel under duntäcket till natten för herr hund.Nej Vad tråkigt!
Uppdatering o snackis var det visst tråden handlade om.
Fick hussen att klippa hundens klor, fick kommentaren "Men har han bara fyra på den här? " om baktassen
Alltså hundmänniskor på storstadsweekendFinns det någon rolig/bra/annorlunda/osv hundaffär i Sthlm man inte får missa när man är här?
Vi har Djurmagazinet, Arken Zoo och Loboo hemma.
Finns det någon rolig/bra/annorlunda/osv hundaffär i Sthlm man inte får missa när man är här?
Finns det någon rolig/bra/annorlunda/osv hundaffär i Sthlm man inte får missa när man är här?
Vid Bromma blocks finns zoo.se som är jättestor. Vet att många uppskattar den. (Lite för mycket hurttaprylar för min smak, men de har mycket roligt godis). Å andra sidan finns hela deras sortiment på nätet också, så det kanske inte är så nödvändigt att åka dit om det inte är för att prova olika täcken osv.Finns det någon rolig/bra/annorlunda/osv hundaffär i Sthlm man inte får missa när man är här?