S

silverblom

Nu börjar ja bli trött på att trycka på uppdatera knappen hela tiden så fort ja byter sida på buke, hur får jag det att göras automatiskt??

Sv: Uppdatera

Nej det kommer upp samma sida hela tiden, går jag tex in på ÄU får jag upp gårdagens inlägg hela tiden om jag inte trycker på uppdatera, så är det på alla sidor här på buke. Blir ganska störande efter en stund. Vill ju inte läsa alla gammla inägg..

Vad är webbläsare?

Gör så här:

I Internet Explorer går du upp på menyn Verktyg och väljer Internetalternativ. Du får upp några flikar, klicka på den som heter Avancerat. Nu får du upp ett fönster med ett antal kryssrutor. Leta upp den som heter "Töm mappen Temporary Internet Files när webbläsaren stängs" och markera den. Klicka OK och stäng alla explorerfönster. Hårddisken kommer rassla en liten stund kanske, sen öppnar du Explorer igen.

Funkar?

Hjälper inte det som Pellur skrev, gå även in på fliken Allmänt, klicka på knappen Inställningar under Webbhistorik. Där markerar du för "Varje gång jag besöker webbsidan" och sedan trycker du på OK.

Hjälper inte det som Pellur skrev, gå även in på fliken Allmänt, klicka på knappen Inställningar under Webbhistorik. Där markerar du för "Varje gång jag besöker webbsidan" och sedan trycker du på OK.
Eller Automatiskt om Aldrig är inställt...
Nej det kommer upp samma sida hela tiden, går jag tex in på ÄU får jag upp gårdagens inlägg hela tiden om jag inte trycker på uppdatera, så är det på alla sidor här på buke. Blir ganska störande efter en stund. Vill ju inte läsa alla gammla inägg..

Vad är webbläsare?
Webbläsare är det programmet du går ut på Internet med, tex Internet Explorer, Opera, FireFox osv.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
683
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 713
Senast: Skjøldur
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 500
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka