Uppdatera vidare, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltsååå nu snubblade jag över en vettig uppfödare av skotsk terrier... har avfärdat rasen tidigare eftersom jag tyckt den verkar vara ojämn i mentaliteten med många otillgängliga/rädda hundar. Men dessa linjer har en del mentalbeskrivna hundar som även presterat bra i rally/lydnad. Tycker det verkar vara så himla charmiga hundar egentligen så nu vill jag så klart ha en skotte, också! :love:

Det finns viss risk för att jag har en flock med en hund av varje terrierras lagom till pensionen :angel:

Alltsååå nu snubblade jag över en vettig uppfödare av skotsk terrier... har avfärdat rasen tidigare eftersom jag tyckt den verkar vara ojämn i mentaliteten med många otillgängliga/rädda hundar. Men dessa linjer har en del mentalbeskrivna hundar som även presterat bra i rally/lydnad. Tycker det verkar vara så himla charmiga hundar egentligen så nu vill jag så klart ha en skotte, också! :love:

Det finns viss risk för att jag har en flock med en hund av varje terrierras lagom till pensionen :angel:
  1. Åh får man fråga vilken kennel du har kollat in? :cool:

Skottar är ju hur coola som helst :love:

Om det är någon som ska till Susegården för Apportera för livet idag, så ska jag dit! Kanske minibuketräff?
Alltså jag är så jäkla sur/deppig över att jag
  1. Har en gammal hund som inte fixar att tävla
  2. Har en hund som inte kan hålla tyst när andra tävlar :grin:
  3. Har min jobbhelg den här helgen
Jag hade så himla gärna velat vara där! Det är en så himla bra grej liksom! (Fast var det en springer spaniel som vann scurryn?! :eek: :D )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka