KIBBukefaffian...är det en klubb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KIBBukefaffian...är det en klubb?
Klubben för Inbördes Beundran hette det på vovvetiden. Typ på 90 talet, samma fenomen.
Bukefaffian...är det en klubb?
Jag och Sherlock är definitivt med i bukefaffian!Så fint jag stavade. Måste vara en dotterklubb till bukemaffian
Så fint jag stavade. Måste vara en dotterklubb till bukemaffian
Den gillade jag så klartTänkte att faffian hade nått med frallor att göra. Bukefaffian = hemliga beundrare av Dobbis frallor.
Tack så mycket!Centaura eller Autan spray
En väldigt nära vän till mig hittades död i sin lägenhet igår
Just nu är det inte jättekul att vara 200 mil från familj och vänner.. Tur jag har hundarna. Gripa följer efter mig och trycker sig tätt intill mig. Sov tätt intill mig hela natten. Hon brukar bli för varm annars. Underbara djur
Just nu är det inte jättekul att vara 200 mil från familj och vänner.. Tur jag har hundarna. Gripa följer efter mig och trycker sig tätt intill mig. Sov tätt intill mig hela natten. Hon brukar bli för varm annars. Underbara djur
Ååååååååh, Hjälp
Hunden jag har tittat på är av en ras som jag inte kan,dock vet jag vad jag gillar och jag ser ju exteriören själv,sen när jag fick bilderna kom det ett för mig oväntat + (som andra kallar djurplågeri)
Meeeeeeen,djuret har trimpäls och jag har ingen aning om ifall jag klarar det eller inte (ur allergisynpunkt)
Men om allt funkar hade damen varit perfekt för oss.
Så nu är min fråga (utan att ni vet rasen) får jag pm en av er som har rasen??
Om ja tryck på gilla knappen så ser jag om någon av er som har rasen har tryckt.
Inte rörigt alls
Fattar nada men tryckte på gilla
Din har absolut för mycket päls för mig som nyser,kliar,blir rödögd,svullnar mm av pälsJag kände att det troligtvis inte är någon ras jag kan alls, men jag tryckte på gilla för att inlägget var rörigt och roligt @dobbis
Beklagar sorgenEn väldigt nära vän till mig hittades död i sin lägenhet igår
UcklumschnauzerOch jag har en Ucklumschnauzer i dvärgform, en Tysk Schäfer, en Herrljungaschäfer och en hemgjord Schäfer