Hundvalpen är hemma Sov hela resan hem och leker just nu med sin storasyster. Leker ihop jättefint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tävlat idag. Gick sådär kan man väl säga. Först fick jag världens panikångestattack när vi kom dit. Tack vare världens bästa sambo (och lite ångestdämpande) kom vi i alla fall till start.
Första starten klarade vi 2 skyltar (rallylydnad) innan labben såg gosedjuret i 8ans frestelse .
Andra starten hade vi tre skyltar kvar när han kom på "gosedjuret!!!" och sprang in på andra banan och tog den . Tack och lov var det inget ekipage där då.
Men nu är debuten gjorde i alla fall.
Efteråt gick vi en kort sväng ner till ån så han kunde bada, det uppskattades i värmen.
Nä är ingen Lunköpingbo men hundarna och ägaren kanske har klonat sig.Du bor inte i Linköping? det låter precis som en granne vi hade när vi bodde i Berga. Jäkligt skälliga var de också, både när de var inne och ute.
Nä är ingen Lunköpingbo men hundarna och ägaren kanske har klonat sig.
Ni som kan det här med (tik)valp. Hur har ni märkt att första löpet varit på G?
Jag har ju en hanhund (som har parat) här hemma sedan en vecka och igår började han bli väldigt intreseserad när Valkyria kissar. Sniffade och slickade men inga tendenser till det där ljudet de kan göra när de blir riktigt sugna.
Han är inte på och nosar henne i baken eller visar något annat när vi är inne. Alldeles nyss klev Valkyria på honom bakifrån och började jucka, hon har aldrig tidigare haft sådana tendenser men någon hund.
Jag har också sedan ett par dagar reagerat på att hon hässjar mycket. Det syns inget på vulvan.
Så vad tro ni, har jag en liten tjej på väg in i löp?
Jag tycker sällan att vulvan svullnar särskilt mycket första löpet, men det låter ju som att det är på gång. Kolla med papper efter flytning
Lycka till med nya jobbet!Jag och Frank är nu inflyttade i Skövde och har kollat runt lite i omgivningarna. Imorgon väntar första dagen på sommarjobbet, jag bor nära jobbet så jag kommer att cykla hem och rasta honom på luncherna, inte optimalt kanske men så får det bli under sommaren iom att det ändå är en begränsad tidsperiod. Frank verkar i alla fall ta det hela med ro hittills och ligger och sover bredvid mig
Lycka till med nya jobbet!
Välkommen till Skaraborg!Jag och Frank är nu inflyttade i Skövde och har kollat runt lite i omgivningarna. Imorgon väntar första dagen på sommarjobbet, jag bor nära jobbet så jag kommer att cykla hem och rasta honom på luncherna, inte optimalt kanske men så får det bli under sommaren iom att det ändå är en begränsad tidsperiod. Frank verkar i alla fall ta det hela med ro hittills och ligger och sover bredvid mig
Jag och Frank är nu inflyttade i Skövde och har kollat runt lite i omgivningarna. Imorgon väntar första dagen på sommarjobbet, jag bor nära jobbet så jag kommer att cykla hem och rasta honom på luncherna, inte optimalt kanske men så får det bli under sommaren iom att det ändå är en begränsad tidsperiod. Frank verkar i alla fall ta det hela med ro hittills och ligger och sover bredvid mig
Lycka till! Går du som sköt eller TF?
@Voff , har ni fått hem hanen?