R
Raderad medlem 94602
Har en av Gripas bröder bytt ägare i dagarna? Var inte han hos polisen?Veterinären kom idag och hade med sig sin lilla hund. Hon är väl inget direkt fan av Gripa eftersom att Gripa försöker leka med henne. Men idag när hon kom för att hälsa så flög hon på henne och hängde sig fast i hennes kind Lätt att få bort som tur var och jag var bara ett par meter bort då jag precis skulle ta undan Gripa.
Varför släpper man ut sin hund om den tycker att valpar/unghundar är så äckliga att de gör så? Jag förstår verkligen inte hur man tänker i såna lägen. Då kan man väl nämna det. Speciellt eftersom att jag faktiskt har frågat om hans hund är okej med andra hundar. Och ja, han såg ju att jag hade en yvig valp redan första gången han var här. Svaret han gav var att ja hans hund är ju så liten (parson russel terrier) så hon kan ju inte ställa till med något eh jo, om den hänger sig fast i min schäfer så kanske hon försvarar sig. Pucko.
Såg föresten ännu en video på brodern hos Norska Polisen, vilken kille!!
Att vi ska använda Gripas pappa hade i framtiden var ju bestämt redan när jag tippsade dig om kullen men jag vill nog fasiken ha honom på Calibra. Blir lite fåningt med namnen bara