UPH hästterapeut strart augusti-11

akila

Trådstartare
Hejsan!
Börjar läsa till hästterapeut i augusti och lite nyfiken om det är några andra här som ska läsa då?

:D

Sv: UPH hästterapeut strart augusti-11

Har varit inne på hemsidan, är det fysioterapeut utb du ska gå? Har aldrig hört talas om hästterapeut så blev nyfiken:)

Sv: UPH hästterapeut strart augusti-11

Jag vill verkligen gå fysioterapeututbildningen för häst. läste den innan dom gjorde om hela utbildningen... Men jag har inte råd... Förhoppningsvis kan jag läsa den sen nån gång...

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 489
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 603
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: Mia_R
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka