UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, det är samma. Jag vet inte vad jag ska sätta för benämning på honom, så alla som inte känner honom vid namn får höra lite olika ;)

Vaa, är allt som vanligt för dig?! Jag trodde Gunnar aprilskämtade med oss eller nåt.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

kl
Varför är både avatarer och smilys upp och ner?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kanske, lite kul men störande :p Är visst seg på att uppdatera/läsa ikapp innan jag skriver :o
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ah, jag lider med dig! Igår dag (mellan första och andra jobbnatten), vaknade jag efter 4-5 h, vid 11:30. Kunde inte somna om! Mardrömsnatt! I morse var jag så trött att jag höll på att svimma när jag stod och skar en tomat (med den största kniven såklart, var lite skakig efter det :crazy:). Hoppas det går över snart så du får sova, det är skitjobbigt annars ju!

Men jag gillar inte att shoppa, och jag borde spara inför vår resa! Så jag avvaktar, har lite klänningar som funkar. :)

Niya - ah jag förstår. Du kan ju alltid köra på "Mannen i mitt liv :love:" eller gullesnutten, om du vill vara konsekvent! ;)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

tack kära du. jag är i princip slutkörd hela tiden. men men, det går väl över det med!

ooookej, ingen shopping då! och jaaaa, snart ska vi åka! :banana: så jävla fint!

nu ska jag försöka sova bara för att få njuta av nöjet att vakna om ca en timme igen och vara klarvaken och inte kunna somna om på en timme. har jag tur får jag sova till fem sen. godnatt tjejer!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

:rofl: Det här är ju nästan lite roligt, allt är fortfarande rättvänt för mig. :D
du missar hur underbart fint bananen dansar upp och ner och hur :rofl: rullar upp och ner och åt fel håll :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hoppas att du får sova sött, och behöver du någon att avreagera dig hos är jag vaken hela natten!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

tack! :love:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Haha, men :rofl: rullar fram och tillbaka, vad är då fel håll? :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, det var precis det jag tänkte, att det kändes "du". :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Morron!

Ångrar att jag sa att jag kunde hjälpa till på lydnadstävlingarna idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp