UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Åh, vad jobbigt! :( Klarar du av att se på TV? I annat fall får du lyssna på ljudböcker, ta något våldsamt så behöver du inte vara kärlekstörstande. :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

själv har jag kommit på att man kanske ska hålla sig till hästarna.:idea::angel:

Skämt och sido skulle någon behöva komma och banka lite vet i min skalle.

Jag är snygg och det finns faktisk någon kille för mig med.

(Råkar ha skaffat mig ett nummer till en i fredags, men varför skulle han tycka om mig.:grin:)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Just nu gör jag det, för jag är tillräckligt hög på smärtstillande för att klara av ljuset från tvn :D Men så fort värktabletten släpper lite så gör det för ont och då blir det att bosätta sig i hallen med musik :angel:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hann börja frysa men mest om händerna. Tinat upp nu iaf med hjälp av en kopp te :)
Hittade en granne till slut att låna telefon av (men självklart svarar han inte på min så fick dessutom be grannen kolla eniro efter Es nr, som jag inte kan utantill... :o). När jag väl fick tag på honom hade han (Tillslut!) insett att jag kanske var borttappad och gått ut för att kolla. Hade hoppats på att den insikten skulle komma fortare men tydligen inte (å andra sidan går jag rätt ofta nån halvtimmespromenad på kvällen så...).

Linne, mjukisar och jacka. Och inget täcke på stackars Sigge. Skulle ju bara ut 10 min :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hoppas verkligen det blir bättre snart.

kl
Jag har träningsabstinens :p Och tänkte dels strax sova, dels att både jag och Stoja skulle få en vilodag imorgon...
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Åh, så jobbigt. Tur att du fick komma in till sist iallafall. Jag hade ju kunnat gå i säng och stängt av telefonen, om jag varit han. :p

LV, ja typ! :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hahah, tur att kortet börjar gälla snart! :D Kör du något pass på söndag hade du tänkt? :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Sen att det lär ta ett tag innan killen från i fredags försvinner ur mina tankar är en annan sak. Kanske borde smsa, men då måste man ju våga.:angel: Sen kändes han så gammal, även fast åldern bara är en siffra.:angel:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

hallå tråden!

lv: din stackare!

alla andra: hej hej!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Sen att det lär ta ett tag innan killen från i fredags försvinner ur mina tankar är en annan sak. Kanske borde smsa, men då måste man ju våga.:angel: Sen kändes han så gammal, även fast åldern bara är en siffra.:angel:

klart du ska smsa! var han snygg? hur gammal?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Klart han är snygg, annars hade jag antagligen inte kommit hem vid elva igår morse.:angel: Han är bara sex år äldre, men med min åldersnoja känns det som 20 år.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

För det första: Var det bra? :D För det andra: Äh, sex år är ingenting så länge båda är vuxna! Klart du ska messa. :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

hej mammas! ja, fruktansvärt alåååne nu :/ och kommer så vara i nästan hel månad. buhu!

hur ere med dig?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Klart han är snygg, annars hade jag antagligen inte kommit hem vid elva igår morse.:angel: Han är bara sex år äldre, men med min åldersnoja känns det som 20 år.
äh, finns massa människor som ligger med folk dom inte tycker är snygga :p

jamen dåså! sex år är ju ingenting.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp