UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

då ska du inte messa tycker jag! åldersnojiga människor är fett jobbiga :D :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Här är en till som känner sig ensam. Precis hemkommen och allt känns skit typ. Mår illa gör jag också.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Säger som sist: Du är alltid välkommen att knö ner dig i den mammerska sängen! ;) Men ni har haft en trevlig helg iallafall? :) OCh du mår bra annars?

Det är braa med mig, bortsett från att jag har värk i svanken. Trodde det var mensvärk som satt sig där, men det verkar vara konstant så jag börjar oroa mig för att det är något annat, hoppas det ger sig. I övrigt mår jag bra, pigg och glad! :D Har varit ensam hemma sedan i lördags morse, det känns jättekonstigt. :D Träffar dem igen först på tisdag morgon (och då hystar jag iväg ungen till dagmamman för att sova och ska träna på eftermiddagen innan jobbet, prioriteringar :angel:), går av onsdag morgon. Har mängder av träning inplanerad, jättepeppad! :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Vad jobbigt, din stackare! Men du hade en trevlig vecka i fjällen? :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Här är en till som känner sig ensam. Precis hemkommen och allt känns skit typ. Mår illa gör jag också.
åh stackars! varför känns allt skit?

Säger som sist: Du är alltid välkommen att knö ner dig i den mammerska sängen! Men ni har haft en trevlig helg iallafall? OCh du mår bra annars?
haha tack! du är bra gölli du! jaaa, underbar helg, underbar spanjor :love:

och ja, mår fantastiskt förutom lite malariatablettsrelaterade sömnproblem. men det går väl över tills jag gifter mig!

Det är braa med mig, bortsett från att jag har värk i svanken. Trodde det var mensvärk som satt sig där, men det verkar vara konstant så jag börjar oroa mig för att det är något annat, hoppas det ger sig. I övrigt mår jag bra, pigg och glad! :D Har varit ensam hemma sedan i lördags morse, det känns jättekonstigt. :D Träffar dem igen först på tisdag morgon (och då hystar jag iväg ungen till dagmamman för att sova och ska träna på eftermiddagen innan jobbet, prioriteringar :angel:), går av onsdag morgon. Har mängder av träning inplanerad, jättepeppad! :)
1. dumt med ont i svanken! hoppas det försvinner av sig självt snart bara!

2. braaa att allt är braa med dig! tycker du prioriterar helt rätt, så länge du hinner med sushi med mig ibland bara :D

3. du är så duktig som tränar!! härligt att du är så peppad! jag ska powerwalka imorgon, har jättemycket bra musik och känner mig så peppad nu när vädret är så fint!

och ååååh, vet du, jag har köpt SÅ mycket fina kläder! lycka är att shoppa fina kläder!! [och att ligga :D]
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Nä, har bokat lördag måndag onsdag torsdag.
Bodypump på lördag riskerar att ge mig grym träningsvärk :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jaa, helt fantastiskt! Var soligt alla dagar utom en, backarna var kanonfina. Varför var jag så himla dum att jag flyttade därifrån när jag bodde där?! :crazy:

Egentligen är det väl inte så synd om mig. Antar (hoppas) att jag mår illa för att jag endast ätit en banan sen lunchtid. Sen insåg jag när jag kom tillbaka till den här stan att jag verkligen inte trivs här, det blev så uppenbart. Men det ska göras något åt, tids nog. Och i helgen får jag träffa sthlmsmannen, det är bra.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

dåså, messa honom då :p

förlåååt men jag har noll förståelse för folk som är fixerade vid ålder, tycker hela tänker är rätt oattraktivt.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Men vi har väl haft ålders diskunionen tidigare? Jag tyckte ju att typ 16-17 var den ultimata åldern.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Njae, det kan jag inte påminna mig om? Perfekta åldern för vad, att sitta hemma i flickrummet hos morsan och farsan och tro att man vet allt om världen? :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hmm, var det inte bara några veckor du skulle äta de där malariatabletterna, har jag missat något? :D VAR ÄR MIN INBJUDAN?? ;)

Tack, hoppas jag med. :) Och klart vi klämmer in en sushi någon gång, jag är ledig från onsdag till måndag, någon gång där måste vi ju hinna ses? :) PW i det fina vädret låter underbart! :D

Kul med nya kläder! :D Jag insåg idag att mina kläder jag använder är antingen min onepiece, träningskläder eller uniformen. Bör göra något åt det, om jag inte börjar gå ner i vikt snart så jag kan ha mina gamla kläder. Det går åt rätt håll, men inte tillräckligt fort. :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Är det bara för mig som allt utom texten är upp och ner?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det låter bra att du iallafall har en plan, och att du vet vad det är du ska ändra på. Är sthlmsmannen samma som du pratat om tidigare? :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

För att jag inte vill bo där jag bor mest. Blev bara så himla depp när jag kom hem.

Nu aprilskämtar nog buke med oss :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Va, för dig med? För ser det ut precis som vanligt! :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

AAAAH VARFÖR ÄR DINA GUBBAR UPPOCHNER???? :eek:

jävla malariatabletterna har jag slutat ta men biverkningarna sitter i ett tag. egentligen ska jag ta tabletterna i två veckor till men i do not orka, måste få sova. mardrömmarna är borta, nu sover jag bara dåligt. haha! inget bröllop på g, det är bara ett uttryck :p ;)

sushi i veckan låter lövli, vi får höras om det!

vill du ha shoppingsällskap så hakar jag gärna! och ja, du bör absolut göra något åt klädsituationen om det är så pass att du mest använder de plaggen :p


AAAAAAAAAAAAAAH ALLT ÄR UPPOCHNER!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Allt det här sitter i mitt huvud, önskar att jag ibland kunde få byta huvud.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp