UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kände mig också väldigt ung helt plötsligt och började leta efter Ä. ungdom där uppe:D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Om du kommer hit och diskar, så kan jag komma och fixa disken i diskmaskinen. ;)

Hoppas sambon är hemma, så du kan ha roligt ikväll!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

No deal:p

Mini övergav sin egen mat när han såg att jag hade pizza så nu har han käkat halva utav det som var kvar sedan igår:p
Får ta hans tacopaj istället
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag som trodde att jag kom med en jätte bra deal. :P

Har hört att ni fick en ny häst i stallet igår.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, en för tillridning. Den som rider till den har nu majoritet på antal hästar i stallet:p
Förstår inte hur hen orkar.

Mejlade på en kanin idag:banana:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Och vi har fått en häst mindre i stallet, men den hästen är helt underbar att rida. (Efter den hästen ska tydligen ponnyn komma) Stallet kommer snart bara bestå av en häst.:angel:

Kul med kanin. :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Blev ni en mindre för vi blev en fler?

Hade tom fått svar:D Om inget skiter sig nu är jag nog kaninägare nästa torsdag.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det är min stallägares häst. ;) När den är såld ska hon ta deras ponny och rida in.

Snabbt svar!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kul, vad är det för kanin?

Kl
Varit ute på en promenad, nu ska jag ut och springa och sen ut på en till promenad :p hundarna får ensamtid idag.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

En gotlandshona, ska bara skaffa en passande hane till och ansöka om genbank så jag har något att göra:p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kul med kaniner :)

Var så skönt och gå till dagis idag, behövde bara en fleeceväst över tröjan i morse och bara tröjan nu vid lunch. Underbart!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Åh vad kul att ni turistade själva! Åkte ni ut till Figueres? :)

Angående Berlin hade jag åkt i sommar eller till våren. Men det är ju en smaksak såklart. Iofs är det nog jättemysigt över jul också. Haha! Hur ni än gör blir det inte fel, Berlin är ju så underbart! :love:

Vad kul att planera resor! Jag filar på en vecka i Istanbul och Kappadokien för mig och spanjoren till hösten :) Hoppas så att vi kan komma iväg!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Nä, vi hann inte.. Men hade tur, en stor del av Dalí-utställningen var på tillfälligt besök i ett galleri i gotiska kvarteren! Jag vart överlycklig :D
Vi gick upp till Tibidabo för att titta på utsikten. Det var riktigt jobbigt kan jag säga :D Men vilken utsikt!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ah vad trist! Förstår att utställningen var cool men huset är verkligen nåt som måste upplevas! Ni får helt enkelt åka tillbaka igen och masa er dit! :D

Åh coolt, där var aldrig jag! Tror jag :o Gud så sugen jag blir på att åka dit igen nu. Och att åka till Madrid igen. Och att ligga med spanjoren. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Klart han är! Han är finast i världen! :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Magnus Betnér och Soran Ismail ska på turné ihop i höst! Det är ju ett måste! :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

åh, är det sant? jag vill gå! var när hur?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp