UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Främst inom ekologi och naturvård, men allt egentligen.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kl
Inte min dag. Drömt jättekonstigt och vaknade på helt fel sida. Fick halvt panik på sandiga golv så nu har jag iaf städat. Och hällt ut kaffe över hela handen, det gör ont :cry:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hoppas dagen blir bättre:(

Mini har nog en tand på gång, skrik hela natten och gnällig nu. Jag har ont i huvudet och sjukgymnasten provocerade min handled så kommer nog ha skitont i natt.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hoppas dagen blir bättre för er alla!

Själv har jag lyckats gjort skolarbete i 4 timmar! Men nu funderar jag på om det är värt att köpa nya office paketet, då det är dyrt.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, det känns skönt att båda barnen stortrivs på sina dagis :)

Mammas: Nej vad jobbigt.
Hoppas det går över snabbt

sthu: låter härligt. Nu vill jag ha sommar, sitta på uteservering och titta på folk. :love:

Jenka: Aaj!
Sambon brände sig på vattenånga en gång, svärmor tipsade om att smörja med honung och det hjälpte.

Kethes: Tandsprickning är jobbigt, smörja lite alvedon på tandköttet kan hjälpa om han har ont.

grodan: Duktig du :) Har inte gjort annat idag än varit till och från dagis.
Och suttit här :p

Blir nog en sväng till ut sedan, underbart väder :love:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Går väl att ladda ner det gratis via uni?

Mirre: Tack!, det har jag inte tänkt på
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

:) hoppas det hjälper så ni får sova

Nu har vi bokat tid med banken för att diskutera ev huslån :bump:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Spännande!
Tack för tipset, har dock ingen honung hemma. Känns dock bättre, är lite röd och öm bara, blev lite rispad av en hundtand på träningen också, stackars hand.

Och med det sagt kom jag på att jag skulle kolla upp hundens sår. Upp ur soffan igen, jag som precis intagit soffläge efter hela eftermiddagen utomhus.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Fantasin är fantastiskt utvecklad idag.

Fiskpinnar med ketchup till middag, jeppjepp :angel:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Kulinarisk upplevelse? ;)

Har precis tinat upp efter eftermiddagens promenad. :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Blev du så kall? Jag tog en dusch så blev varm snabbt!

Kl
Jag är sugen på nötter!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Vad bra och komma på nu att jag inte bakat någonting till sonens födelsedag på tisdag. :crazy: Jag har inte ens handlat grejerna till tårtan :crazy:
Har lite mycket och tänka på tror jag :crazy:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Funderade på att göra det, men har inte hunnit ännu :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, fick ett mejl om det i början av skolan med länk till vart man kunde ladaa ner gratis office inom skolan
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det har inte vi fått. :( Men mamma skulle kolla upp om det gick att köpa billigt genom hennes jobb. För det är ju sjukt dyrt.:mad:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hoppas svärföräldrarna vill hänga med dit, de är inte alls intresserade av kultur :( Dalí är ju underbar! Jag vill ha minnenas fortbestånd i sovrummet, men sambon tycker den är läskig :p
Åk utan dem annars! Det är SÅ värt att ta sig ut till Figueres, ett måste om man uppskattar Dalí.

Jag ska ha Temptation of St Anthony i sovrummet :) Har till och med ramat in den och väntar nu bara på att en viss pappa ska komma och sätta upp den :angel:

Var bara en snabbis i Madrid, men det lilla vi hann se var underbart! Vi vara bara där typ en halv dag, väntade på bussen som skulle ta oss till Palencia (en väldigt trevlig stad för övrigt).
Var där i maj, oj så vackert det var!
Bodde precis brevid en park i Palencia, det var så otroligt vackert! Brukade sitta under ett träd med rosa blommor och läsa och prata med gubbarna som spelade boule. :love: Ibland längtar jag tillbaka
Ja, jag var också en snabbis i Madrid men blev väldigt förtjust i det jag såg också. Himla fin stad!

Åh Palencia alltså? Får googla och se om vi kan åka dit nån helg :) Är det långt från Madrid?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp