UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Åh, Barca :love: Har du varit där förut? :)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Första gången! Har bara varit en snabbis i Madrid och en vecka i Palencia.
Barcelona har stått på min önskelista länge, finns så mycket där jag vill se! Jag är kulturnörd, älskar konst i de allra flesta former :D Vill se alla Gaudi-byggnader och allt annat spännande! Iiih, längtar så!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Vad trevligt! Gillade du Madrid?

Jag var där för första gången i vintras och jag tyckte att det var himla fint :) Jag är också kulturnörd men framförallt älskar (älskar älskar älskar!) jag Dalí så för mig var hans museum det viktigaste att få se. Gaudibyggnaderna är coola också och det är en sån fin stad att bara strosa omkring i :)

Förstår att du längtar, det blir säkert urtrevligt!
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hur 17 gick den där avfallningen till?:D

Här är det mini som har varit tråddödare, sov mellan 18-20.30 sen varit vaken.
Var mysigt då vi låg och kollade på avengers tillsammans men inte lika mysigt när han förstörde min bok och käkade jord
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Gott med jord ;) :D

Vår mini åt hundmat idag, uppblött hundmat :crazy:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Vad trevligt! Gillade du Madrid?

Jag var där för första gången i vintras och jag tyckte att det var himla fint :) Jag är också kulturnörd men framförallt älskar (älskar älskar älskar!) jag Dalí så för mig var hans museum det viktigaste att få se. Gaudibyggnaderna är coola också och det är en sån fin stad att bara strosa omkring i :)

Förstår att du längtar, det blir säkert urtrevligt!

Haha apropå Dalí... Jenka (+mamma och resesällskap) sätt att ta sig dit; be hotellet beställa en taxi. Säg att du vill åka till Dalímuseet från den lilla pittoreska by du ridit till. Kom på efter en stund att du inte vet vad varken hotell eller by heter. Känn lättnaden när du inser att du av en slump har en broshyr i fickan med namnen.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

kl
Full med politik- och förändra världen tankar men ska ta min ångest och gå å sova.

Mina "peppande" ord till morgondagen; hur jävla svårt ska det vara att hitta ett jobb!?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

:D

Ibland har man tur! :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Bra fråga, skulle inte göra nåt att få ett jobb nu.

Sitter och tittar på nalle Puh och väntar på att kl ska bli mycket nog så vi kan gå till dagis.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Mina "peppande" ord till morgondagen; hur jävla svårt ska det vara att hitta ett jobb!?
Vad är det för jobb du söker?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Vad söt mini är :D
Frågade om han skulle gå till dagis, istället för att åka vagn.
Han for upp, rusade ut i hallen och började dra i overallen.
Har en känsla av att han vill till dagis ;)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Hoppas svärföräldrarna vill hänga med dit, de är inte alls intresserade av kultur :( Dalí är ju underbar! Jag vill ha minnenas fortbestånd i sovrummet, men sambon tycker den är läskig :p

Var bara en snabbis i Madrid, men det lilla vi hann se var underbart! Vi vara bara där typ en halv dag, väntade på bussen som skulle ta oss till Palencia (en väldigt trevlig stad för övrigt).
Var där i maj, oj så vackert det var!
Bodde precis brevid en park i Palencia, det var så otroligt vackert! Brukade sitta under ett träd med rosa blommor och läsa och prata med gubbarna som spelade boule. :love: Ibland längtar jag tillbaka
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp