Jojjosan Trådstartare 23 Aug 2009 #1 Hästar är väl unghästar till dem är 7år i både hoppning och dressyr?
mumin 23 Aug 2009 #2 Sv: Unghästar De är unghästar till och med det år de är 6, men det var kanske det du menade - tills de är sju? De året du fyller sju är de inte unghästar längre.
Sv: Unghästar De är unghästar till och med det år de är 6, men det var kanske det du menade - tills de är sju? De året du fyller sju är de inte unghästar längre.
axel 24 Dec 2012 #3 Sv: Unghästar De delas in som unghästar för att de begåvade inte ska behöva tävla med äldre- årgångstävlingar. var gränsen för unghäst går vet jag inte egentligen. för mig är det 4-5 år som max.
Sv: Unghästar De delas in som unghästar för att de begåvade inte ska behöva tävla med äldre- årgångstävlingar. var gränsen för unghäst går vet jag inte egentligen. för mig är det 4-5 år som max.
Tajger 12 Jan 2013 #4 Sv: Unghästar Sex år generellt, men ett sto som gått med föl kan som sjuåring gå som unghäst. Med reservation för att det ändrats senaste åren.
Sv: Unghästar Sex år generellt, men ett sto som gått med föl kan som sjuåring gå som unghäst. Med reservation för att det ändrats senaste åren.
Badtz Maru 20 Jan 2013 #5 Sv: Unghästar Däremot måste sjuåringarna ha unghästskydd bak i hoppningen (om de nu har skydd). Känns lite märkligt kan jag tycka.
Sv: Unghästar Däremot måste sjuåringarna ha unghästskydd bak i hoppningen (om de nu har skydd). Känns lite märkligt kan jag tycka.