Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
de såg faktiskt inte så snabbt ut å de va en snygg runda å alla i publiken aploderade just för att vi bara va 3 som nolla å kom runt å att att hela rundan verkligen satt, alla avstånd allt.
http://sofiashastsida.zoomin.se/P660026 här är rundan iaf.
se själva å döm tycker INTE jag vrål rider lr tycker ni? hon e liten bara å just därför jag blev så glad för de e många som inte tror hon ska räcka till i motståndet med större hästar då hon tar mindre steg.
jag kan korta henne för mkt det är la där problemet sitter, när dom på träningen ska ta 5 galoppsprång kan jag få 4,5,6 galoppsprång så hon är väldigt flexibel.
hon är inte alls obalans lr har svårt för att hoppa men när man galopperar lite korare så stämmer naturligvis avstånden för henne då hon går bättre på ponny avstånd.
andledningen för att jag smackar e för att hon ibland tittar å börjar tveka lite innan hindrena å då brukar jag smacka ist för att gå på med spö som tyvärr många gör på unghästarna.
hon har nollat 7 gånger i 70, 6gånger i 80cm,10 gånger i 90cm, så de finns ingen anledning att plocka ner henne.
MEN DETTA HAR JU INTE MED ÄMNET TILL TRÅDEN, tycker inte folk har rätt att säga saker dom ibland gör här på buke utan vad dom ser på en film? på en unghäst som är på borta plan kanske fösta gången inget ni vet, så inga sånna komentarer tack va inte det jag ville ha inte syftet med tråden
JAG STRESSAR inte men går hon långsammare trampar hon om å då är ju hela banan fuckt up för henne,
hon är arab å hennes huvud ställning är där atomatiskt annars skulle jag ju inte ha martingall..
ENLIGT TRÄNAREN JAG TRÄNAR FÖR ska hon gå i det tempot annars blir allt å avstånden stämme rinte kortar jag henne blir avstånden fel å hon kan bära sej utan problem.
så du tycker att man med en unghäst ska ha form på den å arbeta den mellan hindrena ist för att göa så lätt som möjligt för den å låta den rulla på mellan avstånden å inte störa för mkt
ENLIGT TRÄNAREN JAG TRÄNAR FÖR ska hon gå i det tempot annars blir allt å avstånden stämme rinte kortar jag henne blir avstånden fel å hon kan bära sej utan problem.
sen tycker jag de är ganska fantastiskt att ni efter sett en film på min häst vet exakt vad jag ska göra med henne.
jag gör som MIN tränare säger som jag tränar för varannan vecka så de ni säger är orelevant för jag litar på honom som är utbildad å väldigt duktig
då trampar hon om, å de vill inte jag lr tränaren de är inte snällt mot henne...
om jag har ett lugnt grundtempp på henne så lägger hon atomatiskt in ett steg om jag inte länger hennes galopp
så nu kan du sluta tro att du kan allt om min häst för de överlåter jag till min tränare