Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jomantackar
Jomantackar
Hahahhaaha Ni är för härliga
Hahahhaaha Ni är för härliga
Jag är tacksam över en tjej som hjälper mig gratis med ridning och mockning åt min häst, räknas det, i så fall vad ska du tatuera i pannan?Jag är så less på sånt här. Som ung tjej ska man vara så himla tacksam över stt få peta på andras hästar. Man ska alltid vara perfekt, göra allt rätt och stå ut med allt. Den dagen jag ser en hästägare vara tacksam över stt någon gratis rastar deras höstar och mockar ska jag tatuera mig i pannan.
@Sporthorse Förlåt ...
Jag kan! Moahahahahahaha!
Nu blev du allt mäkta stolt!
By the way, de däringa lackade bröstvårtorna följer mig med blicken vart jag gårJoxojcpjcojxojxoyxy
By the way, de däringa lackade bröstvårtorna följer mig med blicken vart jag går
För att han överlåter arbetsuppgifter på en underårig tjej som inte är pålitlig. Och ja, rida är en arbetsuppgift. Även mocka eller borsta eller vad som helst som egentligen den anställda (TS) brukar göra.
Jag tycker det är oseriöst. Jag tycker att han borde värna mer om sina tillgångar (hästarna) än så. Och anställa vuxna personer om han har brist på personal hemma på tävlingshelger.
Every move you make, Every breath you take- nipples watching you...
OOOOH CAN' T YOU SEEEEEEEEE
YOU BELONG TO MEEEEE